• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

A Concise Guide to Market Research: The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS Statistics » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

A Concise Guide to Market Research: The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS Statistics

ISBN-13: 9783662567067 / Angielski / Twarda / 2018 / 396 str.

Erik Mooi
A Concise Guide to Market Research: The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS Statistics Erik Mooi 9783662567067 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

A Concise Guide to Market Research: The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS Statistics

ISBN-13: 9783662567067 / Angielski / Twarda / 2018 / 396 str.

Erik Mooi
cena 363,12
(netto: 345,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 327,68
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This updated and revised second edition of the accessible, practice-oriented guide gives readers a compact and step-by-step introduction to the most important quantitative market research techniques, as well as how to use and analyze them in SPSS.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Statystyka gospodarcza
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Springer Texts in Business and Economics
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783662567067
Rok wydania:
2018
Wydanie:
2019
Numer serii:
000424303
Ilość stron:
396
Waga:
0.75 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.39
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane

Introduction to Market Reseach.- The Market Research Process.- Data.- Getting Data.- Descriptive Statistics.- Hypothesis Testing & ANOVA.- Regression Analysis.- Principal Component and Factor Analysis.-Cluster Analysis.- Communicating the Results. 

Marko Sarstedt is chaired professor of Marketing at the Otto-von-Guericke-University Magdeburg (Germany). His main research is in the application and advancement of structural equation modeling methods to further the understanding of consumer behavior and to improve marketing decision-making. His research has been published in journals such as Journal of Marketing Research, Journal of the Academy of Marketing Science, Organizational Research Methods, MIS Quarterly, and International Journal of Research in Marketing. Marko has co-edited several special issues of leading journals and co-authored several widely adopted textbooks, including “A Primer on Partial Least Squares Structural Equation Modeling (PLS-SEM)” (together with Joe F. Hair, G. Tomas M. Hult, and Christian M. Ringle).

Erik Mooi is senior lecturer at the University of Melbourne (Australia). His main interest is in business-to-business marketing and works on topics such as outsourcing, inter-firm contracting, innovation, technology licensing, and franchising using advanced econometrics. His research has been published in journals such as Journal of Marketing, the Journal of Marketing Research, the International Journal of Research in Marketing, and the Journal of Business Research. He is also program director at the Centre for Workplace Leadership, a fellow at the EU centre for shared complex challenges, as well as a fellow at the Centre for Business Analytics at Melbourne Business School.




This book offers an easily accessible and comprehensive guide to the entire market research process, from asking market research questions to collecting and analyzing data by means of quantitative methods. It is intended for all readers who wish to know more about the market research process, data management, and the most commonly used methods in market research. The book helps readers perform analyses, interpret the results, and make sound statistical decisions using IBM SPSS Statistics. Hypothesis tests, ANOVA, regression analysis, principal component analysis, factor analysis, and cluster analysis, as well as essential descriptive statistics, are covered in detail. Highly engaging and hands-on, the book includes many practical examples, tips, and suggestions that help readers apply and interpret the data analysis methods discussed.

The new edition uses IBM SPSS version 25 and offers the following new features:

  • A single case and dataset used throughout the book to facilitate learning

  • New material on survey design and all data analysis methods to reflect the latest advances concerning each topic
  • Improved use of educational elements, such as learning objectives, keywords, self-assessment tests, case studies, and much more

  • A glossary that includes definitions of all the keywords and other descriptions of selected topics
  • Links to additional material and videos via the Springer Multimedia App



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia