• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

A Concise Guide to Market Research: The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS Statistics » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

A Concise Guide to Market Research: The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS Statistics

ISBN-13: 9783662519813 / Angielski / Miękka / 2016 / 347 str.

Marko Sarstedt;Erik Mooi
A Concise Guide to Market Research: The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS Statistics Marko Sarstedt, Erik Mooi 9783662519813 Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH &  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

A Concise Guide to Market Research: The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS Statistics

ISBN-13: 9783662519813 / Angielski / Miękka / 2016 / 347 str.

Marko Sarstedt;Erik Mooi
cena 242,07 zł
(netto: 230,54 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 231,29 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This accessible, practice-oriented and compact text provides a hands-on introduction to market research. Using the market research process as a framework, it explains how to collect and describe data and presents the most important and frequently used quantitative analysis techniques, such as ANOVA, regression analysis, factor analysis and cluster analysis. The book describes the theoretical choices a market researcher has to make with regard to each technique, discusses how these are converted into actions in IBM SPSS version 22 and how to interpret the output. Each chapter concludes with a case study that illustrates the process using real-world data. A comprehensive Web appendix includes additional analysis techniques, datasets, video files and case studies. Tags in the text allow readers to quickly access Web content with their mobile device.The new edition features:

  • Stronger emphasis on the gathering and analysis of secondary data (e.g., internet and social networking data)
  • New material on data description (e.g., outlier detection and missing value analysis)
  • Improved use of educational elements such as learning objectives, keywords, self-assessment tests, case studies, andmuch more
  • Streamlined and simplified coverage of the data analysis techniques with more rules-of-thumb
  • Uses IBM SPSS version 22
"

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Statystyka gospodarcza
Wydawca:
Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH &
Seria wydawnicza:
Springer Texts in Business and Economics
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783662519813
Rok wydania:
2016
Dostępne języki:
Angielski
Wydanie:
Softcover Repri
Numer serii:
000424303
Ilość stron:
347
Waga:
5.62 kg
Wymiary:
23.523.5 x 15.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Preface.- 1 Introduction to Market Research.- 2 The Market Research Process.- 3 Data.- 4 Getting Data.- 5 Descriptive Statistics.- 6 Hypothesis Testing & ANOVA.- 7 Regression Analysis.- 8 Factor Analysis.- 9 Cluster Analysis.- Index.

Marko Sarstedt is a Professor of Marketing at the Otto-von-Guericke-University Magdeburg (Germany) and Adjunct Professor at the University of Newcastle (Australia). He holds lectures on market research and multivariate data analysis around the world and his research has been published in top-tier journals such as Journal of the Academy of Marketing Science, International Journal of Research in Marketing, MIS Quarterly, Long Range Planning and Journal of World Business.

Erik Mooi is a Senior Lecturer of Marketing at the University of Melbourne (Australia) and Aston Business School (United Kingdom). He teaches on various topics including statistical methods and market research to graduate students, PhD students and executives. His research has appeared in journals such as the Journal of Marketing and The International Journal of Research in Marketing.

This accessible, practice-oriented, and compact text provides a hands-on introduction to market research. Using the market research process as a framework, it explains how to collect and describe data and presents the most important and frequently used quantitative analysis techniques, such as ANOVA, regression analysis, factor analysis, and cluster analysis. The book describes the theoretical choices a market researcher has to make with regard to each technique, discusses how these are converted into actions in IBM SPSS version 22, and how to interpret the output. Each chapter concludes with a case study that illustrates the process using real-world data. A comprehensive Web appendix includes additional analysis techniques, datasets, video files, and case studies. Tags in the text allow readers to quickly access Web content with their mobile device.

The new edition features:

  • Stronger emphasis on the gathering and analysis of secondary data (e.g., internet and social networking data)
  • New material on data description (e.g., outlier detection and missing value analysis)
  • Improved use of educational elements such as learning objectives, keywords, self-assessment tests, case studies, and much more
  • Streamlined and simplified coverage of the data analysis techniques with more rules-of-thumb
  • Uses IBM SPSS version 22



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia