ISBN-13: 9788321352602 / Polski / twarda / 2022 / 160 str.
Kiedy Louis Vuitton, ubogi chłopak z francuskiej Jury, otworzył w 1854 roku swój pierwszy warsztat firmę produkującą opakowania i bagaże na zamówienie nie mógł nawet marzyć, że pewnego dnia jego nazwisko będzie kojarzone ze szczytem luksusu, a inicjały staną się symbolem jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Od tamtych czasów, najpierw jako firma rodzinna, później jako klejnot w koronie konglomeratu marek luksusowych LVMH, Louis Vuitton zaspokajał potrzeby najwyższych warstw społecznych, od koronowanych głów po najwspanialsze aktorki i celebrytki. Louis Vuitton wciąż odkrywa siebie na nowo i pozostaje w ścisłej czołówce luksusowych marek na świecie. Książka opowiada barwną historię firmy i ludzi z nią związanych.
Kiedy Louis Vuitton, ubogi chłopak z francuskiej Jury, otworzył w 1854 roku swój pierwszy warsztat firmę produkującą opakowania i bagaże na zamówienie nie mógł nawet marzyć, że pewnego dnia jego nazwisko będzie kojarzone ze szczytem luksusu, a inicjały staną się symbolem jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Od tamtych czasów, najpierw jako firma rodzinna, później jako klejnot w koronie konglomeratu marek luksusowych LVMH, Louis Vuitton zaspokajał potrzeby najwyższych warstw społecznych, od koronowanych głów po najwspanialsze aktorki i celebrytki. Louis Vuitton wciąż odkrywa siebie na nowo i pozostaje w ścisłej czołówce luksusowych marek na świecie. Książka opowiada barwną historię firmy i ludzi z nią związanych.