• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Aspects which influence television audience to watch advertisements : A descriptive study » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Aspects which influence television audience to watch advertisements : A descriptive study

ISBN-13: 9786139914944 / Angielski / Miękka / 2018 / 52 str.

Harsh Arora; Debadrita Panda; Sujit Kumar Barua
Aspects which influence television audience to watch advertisements : A descriptive study Arora, Harsh; Panda, Debadrita; Barua, Sujit Kumar 9786139914944 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Aspects which influence television audience to watch advertisements : A descriptive study

ISBN-13: 9786139914944 / Angielski / Miękka / 2018 / 52 str.

Harsh Arora; Debadrita Panda; Sujit Kumar Barua
cena 178,89
(netto: 170,37 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 178,89
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Television advertising incur huge cost for the advertisers. If it fulfills the objectives of advertisers, it make sense, or else it is a waste of time, money and energy for the advertisers. To make it effective, one has to understand the underlying factors which influence audience to watch television advertisements. Researchers have explored factors which influence audience to watch television advertisements. However, with the change in technology, mediums of advertisements and audience behaviour, it is required to research the factors and their validity in influencing audience behaviour towards watching television advertisements. This write up is just a step towards this direction. This book has immense scope for future research. It can be used by both researchers and practitioners in the areas of marketing in general and television advertisements in particular.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9786139914944
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
52
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Arora, Harsh
Harsh holds over 20 years of experience as a practicing manager, corporate trainer and a management teacher with specialization in the areas of marketing, sales, digital marketing, CRM and retail. After completing MBA with specialization in Marketing in 2002, he held middle level manager positions & has been heading profit centers.

Arora, Harsh Harsh Arora was born and raised in India. He recei... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia