• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Relationship Marketing in Indian Services Organizations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Relationship Marketing in Indian Services Organizations

ISBN-13: 9783848489732 / Angielski / Miękka / 2012 / 168 str.

Sanjay Kumar; Harbhajan Bansal; Komal Smriti
Relationship Marketing in Indian Services Organizations Sanjay Kumar Harbhajan Bansal Komal Smriti 9783848489732 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Relationship Marketing in Indian Services Organizations

ISBN-13: 9783848489732 / Angielski / Miękka / 2012 / 168 str.

Sanjay Kumar; Harbhajan Bansal; Komal Smriti
cena 304,88
(netto: 290,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 304,88
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

So much has been said & written about Relationship Marketing in last few years, it was natural that it caught attention of the academicians, researchers and practitioners. The academicians and marketers all over the world are talking about "paradigm shift" in marketing. Hence, it was an obvious topic for investigation in the field of marketing research. The important aspect of this book is service industries in India. The service sector dominates the Indian economy today, contributing more than half of the national income. It is interesting to investigate the concept of relationship marketing emergence under the aegis of service marketing. This book helps the researchers to develop deep and gather knowledge & exploring the Indian service sector and to know what efforts are being undertaken to deliver customer satisfaction and develop brand loyalty with special reference to relationship marketing.

So much has been said & written about Relationship Marketing in last few years, it was natural that it caught attention of the academicians, researchers and practitioners. The academicians and marketers all over the world are talking about "paradigm shift" in marketing. Hence, it was an obvious topic for investigation in the field of marketing research. The important aspect of this book is service industries in India. The service sector dominates the Indian economy today, contributing more than half of the national income. It is interesting to investigate the concept of relationship marketing emergence under the aegis of service marketing. This book helps the researchers to develop deep and gather knowledge & exploring the Indian service sector and to know what efforts are being undertaken to deliver customer satisfaction and develop brand loyalty with special reference to relationship marketing.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Księgowość
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783848489732
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
168
Waga:
0.25 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.99
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Dr. Sanjay Kumar has worked with some reputed multinational companies and B-schools in area of Marketing in India. He is Ph.D in Marketing and author of one book in the area of food marketing and 15 national & international research papers.Currently, he is working as Assistant Professor - Marketing at IIMT - Oxford Brooks University, Gurgaon, India

Kumar, Sanjay Sanjay Kumar is National Programme Officer, Monito... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia