• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Route to Customer Satisfaction is Through Employees » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Route to Customer Satisfaction is Through Employees

ISBN-13: 9783838338675 / Angielski / Miękka / 2010 / 164 str.

Amit Gupta
Route to Customer Satisfaction is Through Employees Amit Gupta 9783838338675 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Route to Customer Satisfaction is Through Employees

ISBN-13: 9783838338675 / Angielski / Miękka / 2010 / 164 str.

Amit Gupta
cena 304,88 zł
(netto: 290,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 304,88 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

I strongly belief that the route to customer satisfaction is through employees, especially for service businesses where customer interface is a critical part of the delivery process. The current book builds on the research on positive influence of employees perceptions of service climate and service quality on customer satisfaction. We test a model between employees perceptions of service climate, capability, quality and employee service behaviors, with customer satisfaction in a State Government agency. Results show that management practices related to coordination and service emphasis positively impact employee service capabilities. Employee service behaviors and service capability positively impact employees perceptions of service quality. Only employee service behaviors have an impact on customers perceptions of service quality. No relationships were found between employees perceptions of service capability or service quality with customers perceptions of service quality. Results using HLM indicate that HR practices, service emphasis, service behaviors and service capability positively impact and interpersonal relationships negatively impact customer satisfaction.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783838338675
Rok wydania:
2010
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
164
Waga:
0.25 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.222.9 x 15.2 x 1
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Amit Gupta (MBA, IIM Ahmedabad; Ph.D., Robert H. Smith School of Business, University of Maryland College Park) is an Associate Professor in OBHRM at IIM Bangalore, India. He has published in International Journal of HRM, Journal of International Management and International Journal of Service Technology and Management.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia