• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Hurdle Race Marketing: The Enlightenment - The Disillusionment - The Breakthrough » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Hurdle Race Marketing: The Enlightenment - The Disillusionment - The Breakthrough

ISBN-13: 9783658140861 / Angielski / Miękka / 2016 / 72 str.

Klaus Backhaus; Karen Krings; Dianne West
Hurdle Race Marketing: The Enlightenment - The Disillusionment - The Breakthrough Backhaus, Klaus 9783658140861 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Hurdle Race Marketing: The Enlightenment - The Disillusionment - The Breakthrough

ISBN-13: 9783658140861 / Angielski / Miękka / 2016 / 72 str.

Klaus Backhaus; Karen Krings; Dianne West
cena 100,84
(netto: 96,04 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 96,35
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Economics - General
Wydawca:
Springer Gabler
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783658140861
Rok wydania:
2016
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
72
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

The Enlightenment.- The Disillusionment.- The Breakthrough.

Professor Dr. Dr. h. c. Klaus Backhaus is Director of the Institute of Business-to-Business Marketing (IAS) at the University of  Muenster, Germany (Betriebswirtschaftliches Institut für Anlagen- und Systemtechnologien der Universität Münster).

In an amusing way Klaus Backhaus endeavours to explain how much of what is sold in practice under the guise of a pronounced market orientation is nothing more than the telling of a fairy tale. And so the story takes its course. Despite a perceived market orientation the German engineering company “Deutsche Maschinenbau AG” is losing its market share. But instead of joining forces to systematically hunt down and identify the causes of these losses, all those involved become entangled in a mutual blame game. Not until the Marketing Manager has his say, does the tide seem to turn. Nevertheless, when it comes to putting things into practice, it soon becomes clear that the devil is in the details. Following an initial enlightenment and a subsequent disillusionment phase, the breakthrough finally comes when the CEO decides to make the cause his own, demanding that market orientation must become a daily common practice and a personally lived reality. After all, marketing is more than the existence of a marketing department. It is a lived shared value orientation and thus relevant for every single employee on the company payroll. Only those who are prepared to live this are in a position to act in keeping with the needs and conditions of the market.

The author

Professor Dr. Dr. h. c. Klaus Backhaus is Director of the Institute of Business-to-Business Marketing (IAS) at the University of  Muenster, Germany (Betriebswirtschaftliches Institut für Anlagen- und Systemtechnologien der Universität Münster).

Backhaus, Klaus Klaus Backhaus is at the Marketing Centrum Mbliogu... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia