• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Seven Principles of WOM and Buzz Marketing: Crossing the Tipping Point » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Seven Principles of WOM and Buzz Marketing: Crossing the Tipping Point

ISBN-13: 9783642021084 / Angielski / Twarda / 2009 / 104 str.

Panos Mourdoukoutas;George J. Siomkos
The Seven Principles of WOM and Buzz Marketing: Crossing the Tipping Point Panos Mourdoukoutas, George J. Siomkos 9783642021084 Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH &  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Seven Principles of WOM and Buzz Marketing: Crossing the Tipping Point

ISBN-13: 9783642021084 / Angielski / Twarda / 2009 / 104 str.

Panos Mourdoukoutas;George J. Siomkos
cena 200,77
(netto: 191,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Why are word-of-mouth campaigns effective for some products, while failing for others? Which group of consumers should be the target of viral marketing efforts, and how can you turn word of mouth into buzz? Panos Mourdoukoutas and George J Siomkos provide the answers

The transformation of a desire for a product into an "epidemic" was, is and will always be the dream of each and every marketer. For some marketers this dream becomes reality. For others it remains simply a fantasy. "The Seven Principles of WOM and Buzz Marketing" offers the essential tools - seven simple steps - to launch an effective WOM and buzz campaign that helps products to cross the tipping point and to reach the mass market:

Begin with the consumers

Be innovative

Target the right group

Create the right message

Find the right environment

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Management Science
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH &
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783642021084
Rok wydania:
2009
Dostępne języki:
Angielski
Wydanie:
2010
Ilość stron:
104
Waga:
0.76 kg
Wymiary:
23.523.5 x 15.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction: How to Cross the Tipping Point.- Principle 1: Begin with the Consumer.- Principle 2: Be Innovative.- Principle 3: Target the Right Group.- Principle 4: Create the Right Message.- Principle 5: Find the Right Context.- Principle 6: Launch a WOM Campaign.- Principle 7. Turn WOM into Buzz.

Why are word-of-mouth campaigns effective for some products, while failing for others? Which group of consumers should be the target of viral marketing efforts, and how can you turn word of mouth into buzz? Panos Mourdoukoutas and George J Siomkos provide the answers!

The transformation of a desire for a product into an "epidemic" was, is and will always be the dream of each and every marketer. For some marketers this dream becomes reality. For others it remains simply a fantasy. "The Seven Principles of WOM and Buzz Marketing" offers the essential tools – seven simple steps – to launch an effective WOM and buzz campaign that helps products to cross the tipping point and to reach the mass market:

Begin with the consumers

Be innovative

Target the right group

Create the right message

Find the right environment



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia