• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Brand Management by Using Special Marketing Strategies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Brand Management by Using Special Marketing Strategies

ISBN-13: 9783639064483 / Angielski / Miękka / 2008 / 72 str.

Stefanie Hoffmann
Brand Management by Using Special Marketing Strategies Stefanie Hoffmann 9783639064483  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Brand Management by Using Special Marketing Strategies

ISBN-13: 9783639064483 / Angielski / Miękka / 2008 / 72 str.

Stefanie Hoffmann
cena 224,67
(netto: 213,97 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 225,91
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Fashion is a billion - dollar industry which employs millions of people around the world, and today, more than ever, affects almost all consumers in society. Consumers often choose the brand matching to their own personality or the personality they would like to represent to others. People have a deep-seated tendency to evaluate themselves, their professional accomplishments, and their material well-being relative to others. To wear brand clothes can be used as status symbols. Clothing, especially fashionable apparel, often represents an important symbolic consumption area for consumers. Thus, the more marketers know about the motives, attitudes, values and needs of consumers, the better able they will be to successfully market to them. The primary aim of this work was to identify and evaluate Brand Management and how companies build up a clearly defined brand image by product advertising, branding, and other marketing strategies. Therefore it was also to investigate and analyse the consumer perception of clothing products according to their brand image."

Fashion is a billion - dollar industry which employs millions of people around the world, and today, more than ever, affects almost all consumers in society. Consumers often choose the brand matching to their own personality or the personality they would like to represent to others. People have a deep-seated tendency to evaluate themselves, their professional accomplishments, and their material well-being relative to others. To wear brand clothes can be used as status sym­bols. Clothing, especially fashionable apparel, often represents an im­portant symbolic consumption area for consumers. Thus, the more marketers know about the motives, attitudes, values and needs of consumers, the better able they will be to successfully market to them. The primary aim of this work was to identify and evaluate Brand Management and how companies build up a clearly defined brand image by product advertising, branding, and other marketing stra­tegies. Therefore it was also to investigate and analyse the consumer perception of clothing products according to their brand image.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639064483
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
72
Waga:
0.11 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.38
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Hoffmann, Stefanie Stefanie Hoffmann: Studien: Bibl./ Informationsmanagement an der HAW Hamburg, Betriebswirtin CallCenter Management am IDM Berlin. Leitung Customer Care der FunDorado GmbH in Hamburg



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia