• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Mind Genomics: A Guide to Data-Driven Marketing Strategy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Mind Genomics: A Guide to Data-Driven Marketing Strategy

ISBN-13: 9783319397313 / Angielski / Miękka / 2016 / 115 str.

Veljko Milutinovic; Jakob Salom
Mind Genomics: A Guide to Data-Driven Marketing Strategy Milutinovic, Veljko 9783319397313 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Mind Genomics: A Guide to Data-Driven Marketing Strategy

ISBN-13: 9783319397313 / Angielski / Miękka / 2016 / 115 str.

Veljko Milutinovic; Jakob Salom
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In this book, the authors describe how Mind Genomics works - a revolutionary marketing method that combines the three sciences of Mathematics, Psychology, and Economics - in a masterful way.Mind Genomics helps the seller of products and services to know what people are thinking about them before one ever commits to an approach by knowing what is important to the people one is trying to influence. Mind Genomics identifies what aspects of a general topic are important to the audience, how different people in the audience will respond to different aspects of that topic, and how to pinpoint the viewpoints of different audience segments to each aspect of the topic.A careful step by step approach explains what activities ought to be taken and what scenarios must be followed while applying this method in order to find the right way to capture the hearts and minds of targeted audiences.This book explains how Mind Genomics plays a matching game with one s potential audience and various ways one can present the products and ideas resulting in a systematic approach to influencing others, backed by real data; how one can play with ideas, see patterns imposed by the mind and create new, inductive, applied sciences of the mind, measuring the world using the mind of man as the yardstick. In details it describes how everyday thought is transferred into actionable data and results.Whether one is a senior marketer for a large corporation, a professor at a university, or administrator at a hospital, one could use Mind Genomics to learn how to transform available information into actionable steps that will increase the products sales, or increase the number of interested students for a new university program, or the number of satisfied patients in the hospital with their medical conditions kept at highest levels after leaving it. Mind Genomics was first introduced by Dr. Howard Moskowitz, an alumnus of Harvard University and the father of Horizontal Segmentation - a widely accepted business model for targeted marketing and profit maximization.
"

Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Computers > Data Science - Data Analytics
Business & Economics > Organizational Behavior
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
SpringerBriefs in Business
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319397313
Rok wydania:
2016
Wydanie:
2016
Numer serii:
000413098
Ilość stron:
115
Waga:
0.19 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 0.71
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction to Basic Concepts of Mind Genomics.- Research Challenges.- Case Studies.- The Infrastructure Framework for Mind Genomics.- An Efficient Technological Support for Mind Genomics.- Conclusions.

Milutinovic, Veljko VELJKO MILUTINOVI???, PhD, one of the most product... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia