• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Advertising Cultures » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Advertising Cultures

ISBN-13: 9781859736739 / Angielski / Twarda / 2003 / 236 str.

Timothy deWaal Malefyt
Advertising Cultures Timothy deWaal Malefyt 9781859736739  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Advertising Cultures

ISBN-13: 9781859736739 / Angielski / Twarda / 2003 / 236 str.

Timothy deWaal Malefyt
cena 705,83
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Through its artful engagement with consumers, advertising subtly shapes our everyday worlds. It plays upon powerful emotions - envy, fear, lust and ambition. But the industry itself is far more subtle and complex than many people might assume. Through an innovative mix of business strategy and cultural theory, this pioneering book provides a behind-the-scenes analysis of the link between advertising and larger cultural forces, as well as a rare look into the workings of agencies themselves.How do advertisements endeavour to capture 'real' life? How do advertising agencies think of their audience: the consumer and their corporate client? What issues do agencies have to consider when using an advertisement in a range of different countries? What specific methods are used to persuade us not only to buy but to remain loyal to a product? How do advertisers fan consumer desire? An incisive understanding of human behaviour is at the core of all these questions and is what unites advertisers and anthropologists in their work. While this link may come as a surprise to those who consider the former to be firmly rooted in commerce and the latter in culture, this book clearly shows that these two fields share a remarkable number of convergences. From constructing a 'Japaneseness' that appeals to two very different Western audiences, to tracking advertising changes in the post World War II period, to considering how people can be influenced by language and symbols, Advertising Cultures is an indispensable guide to the production of images and to consumer behaviour for practitioners and students alike.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Socjologia
Business & Economics > Reklama i promocja
Social Science > Antropologia - Kultury
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781859736739
Rok wydania:
2003
Wydanie:
Revised
Ilość stron:
236
Waga:
0.49 kg
Wymiary:
25.5 x 13.97 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Obwoluta

1 How Advertising Makes its Object, 2 Critical Publicity/Public Criticism: Reflections on Fieldwork in the Bombay Ad World, 3 Advertising, Production and Consumption as Cultural Economy, 4 Imagining and Imaging the Other: Japanese Advertising International, 5 The Revolution in Marketing Intimate Apparel: A Narrative Ethnography, 6 Models, Metaphors and Client Relations: The Negotiated Meanings of Advertising, 7 Fame and the Ordinary: 'Authentic' Constructions Of Convenience Foods, 8.Psychology Vs Anthropology: Where is Culture in Marketplace Ethnography? 9 Afterword: Looking Forward, Looking Back.

Timothy deWaal Malefyt is Director of Cultural Discoveries at BBDO Advertising, New York. Brian Moeran is Professor of Culture and Communication in the Department of Intercultural Communication and Management, Copenhagen Business School.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia