• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Buyology: How Everything We Believe About Why We Buy is Wrong » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Buyology: How Everything We Believe About Why We Buy is Wrong

ISBN-13: 9781847940131 / Angielski / Miękka / 2009 / 272 str.

Martin Lindstrom
Buyology: How Everything We Believe About Why We Buy is Wrong Martin Lindstrom 9781847940131 Cornerstone - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Buyology: How Everything We Believe About Why We Buy is Wrong

ISBN-13: 9781847940131 / Angielski / Miękka / 2009 / 272 str.

Martin Lindstrom
cena 60,21
(netto: 57,34 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 60,21
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Written by one of the world's top branding gurus, and drawing on state-of-the-art research, it shows why we don't always buy things for the reasons we think we do.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Cornerstone
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781847940131
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
272
Waga:
0.20 kg
Wymiary:
19.7 x 13.0 x 1.7
Oprawa:
Miękka

Be prepared to have your cherished beliefs overturned. Spectator Business

New York Times and Wall Street Journal bestselling author Martin Lindstrom, is the CEO and Chairman of the Lindstrom company and the Chairman of Buyology Inc. As one of the world's most respected marketing gurus, he advises top executives at companies including the McDonald's Corporation, Nestlé, PepsiCo, Microsoft, The Walt Disney Company and GlaxoSmithKline. Martin Lindstrom speaks to a global audience of close to a million people every year. He has been featured in the Wall Street Journal, Newsweek, Time, The Economist, the New York Times, BusinessWeek, USA Today and the Sunday Times and his previous book, Brand Sense, was acclaimed by the Wall Street Journal as one of the five best marketing books ever published.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia