• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Realities and Remediations: The Limits of Representation in Film » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Realities and Remediations: The Limits of Representation in Film

ISBN-13: 9781847181923 / Angielski / Twarda / 2007 / 141 str.

Tamar Jeffers McDonald, Elizabeth Wells
 - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Realities and Remediations: The Limits of Representation in Film

ISBN-13: 9781847181923 / Angielski / Twarda / 2007 / 141 str.

Tamar Jeffers McDonald, Elizabeth Wells
cena 153,67
(netto: 146,35 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 152,41
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Representation in cinema as a phenomenon in its own right has rarely been addressed in film criticism. This volume of new essays attempts to address this omission, examining ways in which representations are put into place through mise-en-scene, editing and technological manipulation: processes that re-mediate what we see, hear and know. Contributors challenge commonplaces about representation, exploring the “limits” of the visible in a variety of ways.This concern with representation appears an urgent one given the contemporary hyper-visual environment: currently no image seems to exist which cannot be exported, disseminated or commodified in a matter of seconds. In an era dominated by so-called “citizen” journalism, where home videos showing “happy slapping” compete in cyber-space with bootlegged footage of Saddam Hussein’s execution, the question of “limits” in filmmaking is more relevant than ever.Taken together, these essays represent a broad view of critical analysis in film studies; thus thematic concerns about race sit alongside others focusing on formal questions of technique and presentation. In addressing how our access to images is mediated and re-mediated through cinematic technologies, these essays problematise questions about transparency and our relationship to a perceived reality.

Representation in cinema as a phenomenon in its own right has rarely been addressed in film criticism. This volume of new essays attempts to address this omission, examining ways in which representations are put into place through mise-en-scene, editing and technological manipulation: processes that re-mediate what we see, hear and know. Contributors challenge commonplaces about representation, exploring the “limits” of the visible in a variety of ways.This concern with representation appears an urgent one given the contemporary hyper-visual environment: currently no image seems to exist which cannot be exported, disseminated or commodified in a matter of seconds. In an era dominated by so-called “citizen” journalism, where home videos showing “happy slapping” compete in cyber-space with bootlegged footage of Saddam Hussein’s execution, the question of “limits” in filmmaking is more relevant than ever.Taken together, these essays represent a broad view of critical analysis in film studies; thus thematic concerns about race sit alongside others focusing on formal questions of technique and presentation. In addressing how our access to images is mediated and re-mediated through cinematic technologies, these essays problematise questions about transparency and our relationship to a perceived reality.

Kategorie:
Sztuka
Kategorie BISAC:
Social Science > General
Wydawca:
Cambridge Scholars Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781847181923
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
141
Wymiary:
21.2x14.8
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia