• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Understanding Digital Marketing: A Complete Guide to Engaging Customers and Implementing Successful Digital Campaigns » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2952079]
• Literatura piękna
 [1850969]

  więcej...
• Turystyka
 [71058]
• Informatyka
 [151066]
• Komiksy
 [35579]
• Encyklopedie
 [23181]
• Dziecięca
 [620496]
• Hobby
 [139036]
• AudioBooki
 [1646]
• Literatura faktu
 [228729]
• Muzyka CD
 [379]
• Słowniki
 [2932]
• Inne
 [445708]
• Kalendarze
 [1409]
• Podręczniki
 [164793]
• Poradniki
 [480107]
• Religia
 [510956]
• Czasopisma
 [511]
• Sport
 [61267]
• Sztuka
 [243299]
• CD, DVD, Video
 [3411]
• Technologie
 [219640]
• Zdrowie
 [100984]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2281]
• Puzzle, gry
 [3363]
• Literatura w języku ukraińskim
 [258]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8020]
Kategorie szczegółowe BISAC

Understanding Digital Marketing: A Complete Guide to Engaging Customers and Implementing Successful Digital Campaigns

ISBN-13: 9781789666014 / Angielski / Miękka / 2020 / 448 str.

Damian Ryan
Understanding Digital Marketing: A Complete Guide to Engaging Customers and Implementing Successful Digital Campaigns Damian Ryan 9781789666014 Kogan Page Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Understanding Digital Marketing: A Complete Guide to Engaging Customers and Implementing Successful Digital Campaigns

ISBN-13: 9781789666014 / Angielski / Miękka / 2020 / 448 str.

Damian Ryan
cena 131,11
(netto: 124,87 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 130,31
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

A practical, no-nonsense guide to digital marketing, giving readers all the information they need to feel confident engaging consumers online and implementing digital campaigns.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Industries - Retailing
Wydawca:
Kogan Page Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781789666014
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
448
Waga:
0.88 kg
Wymiary:
23.37 x 15.24 x 3.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

""Understanding Digital Marketing accomplishes well the difficult feat of assembling current practical strategies from leading experts in the digital marketing field."" Carol Stuckey, Dean, School of Professional Studies, MCPHS University

    • Chapter - 01: Introduction - Digital transformation;
    • Chapter - 02: Digital marketing strategy setting;
    • Chapter - 03: Being online: Welcoming the world;
    • Chapter - 04: Search - Being found online;
    • Chapter - 05: Email marketing;
    • Chapter - 06: Mobile marketing;
    • Chapter - 07: Social media;
    • Chapter - 08: Content marketing and native content;
    • Chapter - 09: Programmatic marketing;
    • Chapter - 10: Performance marketing;
    • Chapter - 11: How to form meaningful insights from data

Damian Ryan is a pioneer of digital. Based in London, UK, he started out as a media innovator with over 50 magazines under his belt and became one of the first individuals globally to start placing banner ads on websites back in the early 90s. He created ICAN, the UK and Ireland's first digital marketing agency, in 1997 and following the 'proverbial pivot' in 2005, went on to become a corporate finance advisor for leading marcomms, martech and media organizations. He is now Head of Media and Technology Mergers and Acquisitions for BDO, one of the largest professional services firms in the world.
Ryan has written eight books published by Kogan Page, including the bestselling Understanding Digital Marketing. He was awarded The Golden Spider Award for Outstanding Contribution to the Digital Sector in 2019, further cementing his influence as a global commentator on all things digital.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia