Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Systematic Instruction for Students with Moderate and Severe Disabilities » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2375438]
•
Literatura piękna
[1580003]
więcej...
•
Turystyka
[61122]
•
Informatyka
[129411]
•
Komiksy
[28036]
•
Encyklopedie
[22113]
•
Dziecięca
[507647]
•
Hobby
[104544]
•
AudioBooki
[2328]
•
Literatura faktu
[193642]
•
Muzyka CD
[857]
•
Słowniki
[2876]
•
Inne
[396246]
•
Kalendarze
[565]
•
Podręczniki
[155846]
•
Poradniki
[408173]
•
Religia
[444137]
•
Czasopisma
[469]
•
Sport
[54639]
•
Sztuka
[211701]
•
CD, DVD, Video
[3889]
•
Technologie
[176738]
•
Zdrowie
[88865]
•
Książkowe Klimaty
[124]
•
Zabawki
[4108]
•
Puzzle, gry
[3406]
•
Literatura w języku ukraińskim
[235]
•
Art. papiernicze i szkolne
[12929]
Kategorie szczegółowe BISAC
Systematic Instruction for Students with Moderate and Severe Disabilities
ISBN-13
: 9781681254388 / Angielski / Miękka / 2021 / 248 str.
Belva C. Collins
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Systematic Instruction for Students with Moderate and Severe Disabilities
ISBN-13
: 9781681254388 / Angielski / Miękka / 2021 / 248 str.
Belva C. Collins
cena
249,65
zł
(netto: 237,76 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 246,53 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 13-18 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Special Education - Developmental & Intellectual Disabilities
Wydawca:
Brookes Publishing Company
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781681254388
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
248
Waga:
0.70 kg
Wymiary:
27.69 x 21.34 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik
About the Downloads
About the Author
Preface
Foreword
Erik Carter, Ph.D.
Acknowledgments
Section I Setting the Context for Systematic Instruction
Chapter 1 Using Systematic Instruction When Teaching Standards in Inclusive Classrooms
Chapter 2 Using Technology with Systematic Instruction
Chapter 3 Involving Others in Implementing Systematic Instruction
Chapter 4 Developing Data Sheets and Collecting Baseline Data
Chapter 5 Using Effective Practices to Teach Learners with Moderate and Severe Disabilities
Section II Delivering Systematic Instruction
Chapter 6 Applying the Principles of ABA to Teach Learners with Moderate and Severe Disabilities
Chapter 7 Using Response Prompting Strategies: Graduated Guidance, Most-to-Least Prompting, and System of Least Prompts
Chapter 8 Using Response Prompting Strategies: Time Delay and Simultaneous Prompting Procedures
Chapter 9 Increasing the Efficiency of Instruction
Chapter 10 Facilitating Maintenance and Generalization
Chapter 11 Making Instructional Decisions and Exercising Leadership
Chapter 11 Appendix Flowchart for Designing Instructional Programs Using Response Prompting Procedures
Appendix A Sample Programs Using Systematic Instruction
Appendix B Glossary
Index
Collins, Belva C.
Belva Collins is Professor in the Department of Sp...
więcej >
Udostępnij
Czytaj nas na: