Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Linking Teacher Preparation Program Design and Implementation to Outcomes for Teachers and Students » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2678508]
•
Literatura piękna
[1635285]
więcej...
•
Turystyka
[64041]
•
Informatyka
[142605]
•
Komiksy
[32622]
•
Encyklopedie
[21611]
•
Dziecięca
[515985]
•
Hobby
[108831]
•
AudioBooki
[2077]
•
Literatura faktu
[198745]
•
Muzyka CD
[655]
•
Słowniki
[2748]
•
Inne
[405763]
•
Kalendarze
[1920]
•
Podręczniki
[165164]
•
Poradniki
[410648]
•
Religia
[455855]
•
Czasopisma
[400]
•
Sport
[59759]
•
Sztuka
[227679]
•
CD, DVD, Video
[3917]
•
Technologie
[205170]
•
Zdrowie
[88650]
•
Książkowe Klimaty
[126]
•
Zabawki
[3088]
•
Puzzle, gry
[3369]
•
Literatura w języku ukraińskim
[266]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10257]
Kategorie szczegółowe BISAC
Linking Teacher Preparation Program Design and Implementation to Outcomes for Teachers and Students
ISBN-13
: 9781641139571 / Angielski / Miękka / 2020 / 276 str.
Jennifer E. Carinci
;
Stephen J. Meyer
;
Cara Jackson
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Linking Teacher Preparation Program Design and Implementation to Outcomes for Teachers and Students
ISBN-13
: 9781641139571 / Angielski / Miękka / 2020 / 276 str.
Jennifer E. Carinci
;
Stephen J. Meyer
;
Cara Jackson
cena
323,23
zł
(netto: 307,84 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 302,25 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 13-18 dni roboczych
Dostawa przed świętami
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Research
Education
>
Teacher Training & Certification
Education
>
Evaluation & Assessment
Wydawca:
Information Age Publishing
Seria wydawnicza:
Contemporary Issues in Accreditation, Assessment,
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781641139571
Rok wydania:
2020
Numer serii:
001075937
Ilość stron:
276
Waga:
0.39 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.47
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Preface.
Introduction.
Improving Teacher Preparation: The Promise, Challenges, and Research Needs of State Accountability Systems
Learning to Teach: Optimizing Coursework and Fieldwork Requirements in Traditional Teacher Preparation
Using Case Study Data of Completers as Evidence in a Continuous Improvement Model
Educating Effective Science Teachers: Preparing and Following Teachers Into the Field
Measuring Diversity in Teacher Candidate Practicum Placements and its Relationship to Outcomes
Signature Practices in an Urban Residency Program: How Are These Practices Evident in the Graduates’ Classrooms
Preparing and Keeping Our Best: Linking a Measure of Preservice Teacher Quality to Professional Outcomes
Toward Causal Evidence on EffectiveTeacher Preparation
Supporting the Use of Evidence in Teacher Preparation: Considerations and Next Steps
About the Editors.
About the Contributors.
Udostępnij
Czytaj nas na: