• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Teaching Sustainability: Perspectives from the Humanities and Social Sciences » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Teaching Sustainability: Perspectives from the Humanities and Social Sciences

ISBN-13: 9781622880614 / Angielski / Miękka / 2014 / 286 str.

Wendy Peterson-Boring; William Forbes
Teaching Sustainability: Perspectives from the Humanities and Social Sciences Wendy Peterson-Boring William Forbes 9781622880614 Stephen F. Austin University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Teaching Sustainability: Perspectives from the Humanities and Social Sciences

ISBN-13: 9781622880614 / Angielski / Miękka / 2014 / 286 str.

Wendy Peterson-Boring; William Forbes
cena 116,54
(netto: 110,99 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 115,83
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!


From the Foreword by David Orr: ." . . T]he authors here describe a curriculum of applied hope. No discipline is exempt from the effort to extend awareness of our implicatedness in the world, and from the effort to create a better future than that in prospect. As scholars and teachers, they are responding to the intellectual and moral imperatives of "the long emergency.." . . The overwhelming fact of our time is that life on Earth is in peril, humans are the cause, and that no amount of tinkering at the margin of the "status quo" will do. We have every reason to reexamine our beliefs, worldviews, institutions, cultural foundations, and manner of living - and get down to work."
Sustainability education is increasingly taking a lead role in transforming the landscape of higher education, serving as a catalyst for the integration of cutting edge pedagogical practices, including project and problem-based learning, multidisciplinary learning, and transformative and collaborative education. This book documents innovative pedagogical approaches to infusing sustainability into the curriculum in the humanities and social sciences on college campuses ranging from small liberal arts colleges to major research institutions. Three sections include: 1) Conceptual Frameworks: Sustainability's Challenges to Traditional Curriculum, Disciplinary Frameworks, and Educational Paradigms; 2) In the Classroom: Case Studies and Innovative Pedagogies; 3) The Campus as Site for Place-Based Learning.
Neil Weissman, Provost and Professor of History at Dickinson College, writes: "The essays in this collection are richly diverse. . . .Like sustainability itself, the volume infuses theory with practical application. The contributors demonstrate the ways in which a single course can serve as a powerful change agent for an entire campus, how to build bridges between faculty and administrators, and even how to move forward on modest budgets." Teaching Sustainability" provides a valuable conceptual and practical toolbox for faculty, students, and administrators to (as David Orr notes in the foreword) 'get down to work.'"

Kategorie:
Sztuka, Architektura
Kategorie BISAC:
Architecture > Sustainability & Green Design
Education > Teaching - Subjects - Arts & Humanities
Education > Essays
Wydawca:
Stephen F. Austin University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781622880614
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
286
Wymiary:
22.9 x 15.2
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia