• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Fashion: A Global Perspective » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Fashion: A Global Perspective

ISBN-13: 9781609010782 / Angielski / Miękka / 2012 / 528 str.

Penny Gill;Richard Petrizzi;Patricia Mink Rath
Marketing Fashion: A Global Perspective Penny  Gill, Richard  Petrizzi, Patricia  Mink Rath 9781609010782 Bloomsbury Publishing PLC - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Fashion: A Global Perspective

ISBN-13: 9781609010782 / Angielski / Miękka / 2012 / 528 str.

Penny Gill;Richard Petrizzi;Patricia Mink Rath
cena 561,33
(netto: 534,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 545,34
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

While rooted in traditional marketing principles, successful fashion marketing presents a unique set of opportunities and challenges. Marketing Fashion: A Global Perspective is the first text to engagingly present marketing theories and practices as they specifically relate to apparel, home goods, and other design-driven products. Using a variety of contemporary examples, the text details how fashion marketers develop and apply marketing strategies that meet consumer needs at a profit. Topics covered include: consumer and organizational buying behavior, market research, market segmentation, product planning and positioning, pricing, retailer relationships, and additional classic marketing theories and practices as they relate to design. In addition, Marketing Fashion explores in depth contemporary issues such as technology, social responsibility and ethics, sustainability, and globalization, and considers effective strategies for various economic climates.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Fashion & Textile Industry
Business & Economics > Marketing - General
Design > Fashion & Accessories
Wydawca:
Bloomsbury Publishing PLC
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781609010782
Rok wydania:
2012
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
528
Waga:
1.40 kg
Wymiary:
25.525.5 x 20.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane
Podręcznik

Defining Fashion Marketing and How it Works Developing and Maintaining Profitable Customer Relationships Participating in the Global Fashion Marketplace Understanding the Fashion Consumer and Business Buyer Behavior Building a Fashion Marketing Strategy Creating a Company Marketing Strategy Obtaining and Using Fashion Marketing Information Creating the Right Relationships with Fashion Customers Focusing Marketing Mix Elements on the Fashion Consumer Branding Strategies for Fashion Goods and Services Developing New Fashion Products and Monitoring their Life Cycles Pricing: Identifying and Promoting Customer Value Fashion Marketing Channels and Supply Chain Management Fashion Wholesaling and Retailing (from a Marketing Viewpoint) Communicating Fashion's Value through Promotion Promoting Fashion Goods and Services Promoting Fashion through Personal Selling and Direct Marketing Fashion Advertising, Sales Promotion, and Public Relations



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia