• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Jaepl: The Journal of the Assembly for Expanded Perspectives on Learning (Vol. 22, 2016-2017) » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Jaepl: The Journal of the Assembly for Expanded Perspectives on Learning (Vol. 22, 2016-2017)

ISBN-13: 9781602359376 / Angielski / Miękka / 2017 / 162 str.

Joona Smitherman Trapp; Brad Peters
Jaepl: The Journal of the Assembly for Expanded Perspectives on Learning (Vol. 22, 2016-2017) Joona Smitherman Trapp Brad Peters 9781602359376 Parlor Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Jaepl: The Journal of the Assembly for Expanded Perspectives on Learning (Vol. 22, 2016-2017)

ISBN-13: 9781602359376 / Angielski / Miękka / 2017 / 162 str.

Joona Smitherman Trapp; Brad Peters
cena 67,90
(netto: 64,67 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 67,71
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Volume 22 • Winter 2016–2017 | THE JOURNAL OF THE ASSEMBLY FOR EXPANDED PERSPECTIVES ON LEARNING, JAEPL, provides a forum to encourage research, theory, and classroom practices involving expanded concepts of language. It contributes to a sense of community in which scholars and educators from preschool through the university exchange points of view and cutting-edge approaches to teaching and learning. JAEPL is especially interested in helping those teachers who experiment with new strategies for learning to share their practices and confirm their validity through publication in professional journals. | CONTENTS OF VOLUME 22: Editors’ Message | ESSAYS: SPECIAL SECTION: DEEP READING STRATEGIES Jane Thompkins, Deep Reading | Vajra Watson, Life as Primary Text: English Classrooms as Sites for Soulful Learning | Trisha Ulmer, Using Pre-reading Strategies to Provide Historical Context in a Literature Course | Grace Wetzel, ‘The Most Peaceful I Ever Felt Writing’: A Contemplative Approach to Essay Revision | TEACHING AND LEARNING: Kate Chaterdon, Contemplative Neuroscience and the Teaching of Writing: Mindfulness as Mental Training | Ondine Gage, Resisting a Restrictive Discourse Policy | Michael Rifenburg, The Performance of Literate Practices: Rhetoric, Writing, and Stand-up Comedy | Rosanne Carlo, Getting Centered: A Meditation on Creating Pottery and Teaching Writing | Robbie Pinter, The Transformative Practice of Writing and Teaching Writing OUT OF THE BOX: Pamela B. Childers, Rattling Cages BOOK REVIEWS: Julie Nichols, Threshold Concepts, review of Brad E. Lucas, et al., Adler-Kassner, Linda, and Elizabeth Wardle, eds. Naming What We Know: Threshold Concepts of Writing Studies. Logan: Utah State University Press, 2015. | Maureen Hall, review of Waxler, Robert P. The Risk of Reading: How Literature Helps Us to Understand Ourselves and the World. New York: Bloomsbury, 2014. | Gae Lyn Henderson, review of Goodson, Ivor, and Scherto Gill. Critical Narrative as Pedagogy. New York: Bloomsbury, 2014. CONNECTING: Christy Wenger, Risks and Rewards of Purposeful Vulnerability | Christina Martorana, Embracing Vulnerability in Teaching | Jacquelyn E. Hoerman-Elliott, Writing as a Sea of Oms: A “This I Believe” Essay for Contemplative Writing in First-Year Composition | Beth Godbee and Adrianne Wojcik, Decoding Each Other through Coding: Sharing Our Unlikely Research Collaboration | Laurence Musgrove, Dress Up, Tree | CONTRIBUTORS’ BIOS

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - Subjects - Arts & Humanities
Language Arts & Disciplines > Writing - General
Language Arts & Disciplines > Study & Teaching
Wydawca:
Parlor Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781602359376
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
162
Waga:
0.24 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.94
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia