• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Experiencing Service-Learning » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Experiencing Service-Learning

ISBN-13: 9781572337589 / Angielski / Miękka / 2011 / 176 str.

Robert F. Kronick; Robert B. Cunningham; Michele Gourley
Experiencing Service-Learning Robert F. Kronick Robert B. Cunningham Michele Gourley 9781572337589 University of Tennessee Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Experiencing Service-Learning

ISBN-13: 9781572337589 / Angielski / Miękka / 2011 / 176 str.

Robert F. Kronick; Robert B. Cunningham; Michele Gourley
cena 72,82
(netto: 69,35 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 72,37
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

A unique resource for students and professors alike, this book reveals the important practical, educational, and emotional benefits provided by college programs that allow students to help others through service work in inner-city classrooms, clinics, and other challenging environments. Filled with vivid first-person reflections by students, "Experiencing Service-Learning" emphasizes learning by doing, getting into the field, sharing what one sees with colleagues, and interpreting what one learns.
As the authors make clear, service-learning is not a spectator sport. It takes students away from the routines and comfort zones of lecture, test, term paper, exam and puts them into the world. Service-learning requires them to engage actively with cultures that may be unfamiliar to them and to be introspective about their successes and their mistakes. At the same time, it demands of their instructors something other than Power-Point slides or an eloquently delivered lecture, as no teacher can predict in advance the questions their students experiences will raise. In service-learning, students and teacher must act together as a team of motivators, problem solvers, and change agents.
While most of its personal vignettes come from service-learners who have worked as mentors in elementary schools, the book also includes a chapter in which coauthor Michele Gourley describes at length her experiences at a faith-based health clinic in Honduras. In offering such stories along with a succinct introduction to basic concepts, an assessment of how service-learners can effect transformational change, and project examples this text will not only prepare students for the adventures of service-learning but also aid professors and administrators tasked with developing service-learning courses and programs.
Robert F. Kronick is a professor of educational psychology and counseling at the University
of Tennessee Knoxville and the author of "Full Service Community Schools."
Robert B. Cunningham is a professor emeritus of political science at the University
of Tennessee Knoxville. His books include "Agendas and Decisions: How State Government
Executives and Middle Managers Make and Administer Policy, " coauthored with Dorothy F. Olshfski. Michele Gourley is a physician and public health professional with a background in rural community health and state health policy."

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Curricula
Education > Schools - Levels - Higher
Wydawca:
University of Tennessee Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781572337589
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
176
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
15.7 x 23.0 x 1.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane
Cunningham, Robert B. ROBERT B. CUNNINGHAM is Associate Professor of Pol... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia