• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Teaching for Understanding: Challenges for Policy and Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Teaching for Understanding: Challenges for Policy and Practice

ISBN-13: 9781555425159 / Angielski / Twarda / 1993 / 315 str.

James Ed. Cohen;McLaughlin;Talbert
Teaching for Understanding: Challenges for Policy and Practice Cohen, David K. 9781555425159 Jossey-Bass - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Teaching for Understanding: Challenges for Policy and Practice

ISBN-13: 9781555425159 / Angielski / Twarda / 1993 / 315 str.

James Ed. Cohen;McLaughlin;Talbert
cena 230,11
(netto: 219,15 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 228,69
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Leading experts on teaching and policy research provide concrete illustrations of what teaching for understanding entails.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - General
Education > Educational Policy & Reform
Education > Research
Wydawca:
Jossey-Bass
Seria wydawnicza:
Jossey-Bass Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781555425159
Rok wydania:
1993
Numer serii:
000036166
Ilość stron:
315
Waga:
0.55 kg
Wymiary:
23.52 x 15.82 x 2.57
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Introduction: New Visions of Teaching(Milbrey W. McLaughlin, Joan E. Talbert)
Part One: Views from the Classroom
2. Collaboration as a Context for Joining Teacher Learning with Learning about Teaching(Deborah L. Ball, Sylvia S. Rundquist)
3. Learning to Hear Voices: Inventing a New Pedagogy of Teacher Education(Ruth M. Heaton, Magdalene Lampert)
4. Deeply Rooted Change: A Tale of Learning to Teach Adventurously(Suzanne M. Wilson with Carol Miller and Carol Yerkes)
5. Creating Classroom Practice Within the Contexts of a Restructured Professional Development School(Sarah J. McCarthey, Penelope L. Peterson)
Part Two: Enabling Teaching for Understanding
6. Understanding Teaching in Context(Joan E. Talbert, Milbrey W. McLaughlin)
7. Pedagogy and Policy(David K. Cohen, Carol A. Barnes)
8. Conclusion: A New Pedagogy for Policy?(David K. Cohen, Carol A. Barnes)

DAVID K. COHEN is the John A. Hannah Distinguished Professor of Education and Social Policy at Michigan State University. MILBREY W. MCLAUGHLIN is professor of education and public policy and director of the Center for Research on the Context of Secondary School Teaching at Stanford University. JOAN E. TALBERT is senior research scholar and associate director of the Center for Research on the Context of Secondary School Teaching at Stanford University.

In this book, leading experts on teaching and policy research provide concrete illustrations of what teaching for understanding entails. They show how, for example, to foster, sustain, and support the knowledge, capacity, and professional beliefs essential for teachers moving beyond a "teach and test" approach to analytic reflection on classroom life and their relationship with students′ learning. And they describe the collegial relations and institutional arrangements that support or inhibit the process of teachers and students working together to develop knowledge.

Cohen, James Ed. Eliot A. Cohen is the Robert E. Osgood Professor o... więcej >
McLaughlin Emma McLaughlin and Nicola Kraus work together in ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia