• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

School Development, Lifelong Learning, & Learning Theories » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

School Development, Lifelong Learning, & Learning Theories

ISBN-13: 9781499750980 / Angielski / Miękka / 2014 / 142 str.

Jane Goretskaya; Marina Bichinsky
School Development, Lifelong Learning, & Learning Theories Jane Goretskaya Marina Bichinsky 9781499750980 Createspace - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

School Development, Lifelong Learning, & Learning Theories

ISBN-13: 9781499750980 / Angielski / Miękka / 2014 / 142 str.

Jane Goretskaya; Marina Bichinsky
cena 147,47
(netto: 140,45 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 147,06
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Discussions of Part 1 of Book 4 School Development and Lifelong Learning collaborate on how the principles of open system may assist create strategies for developing a new type of educational organization such as the Democratic School to serve multicultural education. To develop the new education organization, developers have to take on a leadership role to establish the mission, vision, purpose, and functional goals of the school. "The shaping, enhancement, and maintenance of a school's culture are primary responsibilities of the school's leaders" (Short & Greer, 2002). Democratic education has its core ideals of inquiry, discourse, equity, authenticity, shared leadership, and service. Educators should remember that democracy and democratic education are not conditions that have been achieved, but ideals that everyone (students, parents, teachers, administrators, and the community) must stand for. Discussions of Part 2 of Book 4 collaborate on life-learning principles, concepts, and strategies. Although differences between life' cycles have existed, it is essential to know how these differences impact learning of a variety age groups. Caroll model for Mastery learning (p. 254) is one of the practical applications that may help those who create learning programs for different age students. This part includes an exploration of Book Illustration course, which was prepared for teaching a variety of age groups of students since birth to the final stage of the life cycles. This course included seven educational programs, prepared for implementation on practice. Discussions of Part 3 of Book 4 collaborate on learning theories used by teachers according to students' age group with the focus on teenage group. Taking into account that Adolescence period is the most complicated and important period of life cycle, educators have to improve learning environment in a form of instructions, interactions, and encouraging students to do self-assessment. According to Erikson, students should decide one of the most important problems of their lives during the Adolescence. They have to identify their roles (Erikson, 2004). That is why; educators have to investigate how students abilities and characteristics can assist both educators and students with setting goals, modeling behavior, finding areas of interest, career and personal development, and self-assessment.


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Leadership
Wydawca:
Createspace
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781499750980
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
142
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.94
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Goretskaya, Jane Dr. Goretskaya and Dr. Bichincky are long-term bus... więcej >
Bichinsky, Marina Dr. Jane Goretskaya is the president of Lifelong A... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia