• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Kindle Fire HD Manual: The Complete User Guide For Mastering Your Device » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kindle Fire HD Manual: The Complete User Guide For Mastering Your Device

ISBN-13: 9781497311442 / Angielski / Miękka / 2014 / 110 str.

Daniel Forrester
Kindle Fire HD Manual: The Complete User Guide For Mastering Your Device Forrester, Daniel 9781497311442 Createspace - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Kindle Fire HD Manual: The Complete User Guide For Mastering Your Device

ISBN-13: 9781497311442 / Angielski / Miękka / 2014 / 110 str.

Daniel Forrester
cena 40,23 zł
(netto: 38,31 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 40,02 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Master Your New Kindle Paperwhite Device With These Easy To Follow Instructions

Learn How To Explore Amazon's Kindle Marketplace, Find The Books You Want, And Uncover Advanced User Tips

This new Kindle Paperwhite Manual will help owners of this new E-Reader get the most out of their device. The user guide covers all of the basic instructions, including how to navigate the Kindle Paperwhite, as well as how to access free books and advanced tips such as security features. While you may think it's just a device to read books on, Amazon's Kindle Marketplace is so vast that there is an endless amount of content to get your hands on.

This Kindle Paperwhite Manual Includes: How to Get Started with your device and and access Basic features Leverging Amazon Cloud Services Advanced features, such as the X-Ray Option and Social Media Integration Breaking down the Kindle Store and how to access tons of free books This guide will help you make due on your New Year's Resolution to read more

About The New Kindle Paperwhite E-Reader: Overview

The Kindle Paperwhite is an upgraded and much improved version of the very popular Amazon Kindle E-Ink device The Kindle Paperwhite has 2GB of storage, and also integrates seamlessly with Amazon's Cloud Services, which lets you remotely access any media you purchase. Your Kindle Paperwhite comes in two editions; Wi-Fi enabled or both Wi-Fi and 3G enabled. With 3G you can access the web from almost anywhere, meaning you can download books or access your Cloud media on the go. The Kindle Paperwhite has a 6 inch screen with 221 pixels per inch and a resolution of 758x1024 (with a built-in adjustable light).


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Informatyka, Sprzęt komputerowy
Kategorie BISAC:
Computers > Hardware - Personal Computers - PCs
Wydawca:
Createspace
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781497311442
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
110
Waga:
0.16 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.58
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Forrester, Daniel Daniel Forrester is a a technology enthusiast and ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia