• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

IT Through Experiential Learning: Learn, Deploy and Adopt IT Through Gamification » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

IT Through Experiential Learning: Learn, Deploy and Adopt IT Through Gamification

ISBN-13: 9781484224205 / Angielski / Miękka / 2016 / 98 str.

Shreekant W. Shiralkar
IT Through Experiential Learning: Learn, Deploy and Adopt IT Through Gamification Shiralkar, Shreekant W. 9781484224205 Apress - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

IT Through Experiential Learning: Learn, Deploy and Adopt IT Through Gamification

ISBN-13: 9781484224205 / Angielski / Miękka / 2016 / 98 str.

Shreekant W. Shiralkar
cena 120,45
(netto: 114,71 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 115,63
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This concise book shows you how experiential learning can be used to overcome the challenges posed in applying and delivering information technology (IT) to your business needs through an innovative, game-based approach. Technology innovations and evolving business models are part of a rapid change that is forcing corporate and management professionals to learn, deploy, and adopt IT in new ways in order to maintain a competitive advantage. Many are doing this through experiential learning. You ll begin by reviewing the basics of experiential learning and its relevance to IT, followed by six chapters that apply the hands-on concept through various scenarios. Make IT Through Experiential Learning one of your valued resources today.What You'll Learn:

  • Innovative and proven IT-related application scenarios
  • Generic management and leadership skill development
  • Guidance for applying the learning methods for generating extraordinary results over conventional methods

Who This Book Is For:
IT professionals, higher education students, and those engaged in training and organizational development.
"

Kategorie:
Informatyka, Bazy danych
Kategorie BISAC:
Computers > Data Science - General
Computers > Information Technology
Computers > Computer Simulation
Wydawca:
Apress
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781484224205
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
98
Waga:
0.20 kg
Wymiary:
15.7 x 23.4 x 1.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Chapter 1: Introduction. - Chapter 2: Aircraft Game. - Chapter 3: Bidding Game. - Chapter 4: Blindfold Game. - Chapter 5: Arrangement Game. - Chapter 6: Treasure Hunt. - Chapter 7: R2R Workshop. - Chapter 8: Summary 


Senior management professional with experience on leading and managing business functions as well as technology consulting. 

Presently consolidating Analytic practice, for Tata Consultancy Services Ltd..
Expertise in establishing, expanding and diversifying businesses for fortune 500 firms.  Mentored authors, published best seller books & white papers on technology. 
Have patents for innovation on technology & service delivery.

This concise book shows readers how experiential learning can be used to overcome the challenges posed in applying and delivering information technology (IT) to their business needs through innovative, game-based approach.

Technology innovations and evolving business models are part of a rapid change that is forcing corporate and management professionals to learn, deploy, and adopt IT in new ways in order to maintain a competitive advantage. Many are doing this through experiential learning. You’ll begin by reviewing the basics of experiential learning and its relevance to IT, followed by six chapters that apply the hands-on concept through various scenarios.

Make IT Through Experiential Learning one of your valued resources today.





Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia