• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Communicating Corporate Social Responsibility in the Digital Era » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Communicating Corporate Social Responsibility in the Digital Era

ISBN-13: 9781472484161 / Angielski / Twarda / 2017 / 364 str.

Adam Lindgreen; Joelle Vanhamme; Rebecca Watkins
Communicating Corporate Social Responsibility in the Digital Era Adam Lindgreen Joelle Vanhamme Rebecca Watkins 9781472484161 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Communicating Corporate Social Responsibility in the Digital Era

ISBN-13: 9781472484161 / Angielski / Twarda / 2017 / 364 str.

Adam Lindgreen; Joelle Vanhamme; Rebecca Watkins
cena 582,94
(netto: 555,18 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 579,30
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

 Drawing on marketing, management, and communication disciplines, among others, this anthology examines how organizations construct, implement, and use digital platforms to communicate about their corporate social responsibility and thereby achieve their organizational goals. The 21 chapters in this anthology reflect six main topic sections:

  • Challenges and opportunities for communicating CSR through digital platforms.
  • Moving toward symmetry and interactivity in digital CSRcommunication.
  • Fostering stakeholder engagement in and through digital CSR communication.
  • Leveraging effective digital CSR communication.
  • Digital activism and CSR.
  • Digital methodologies and CSR.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Ekonomia
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781472484161
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
364
Waga:
0.85 kg
Wymiary:
18.2 x 25.5 x 3.2
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

List of Figures, List of Tables, About the Editors, About the Contributors, Foreword and Acknowledgment, Part 1 - Challenges and Opportunities for Communicating Corporate Social Responsibility through Digital Platforms, 1.1 Corporate Social Responsibility Engagement via Social Media: In Theory and Practice, 1.2 Unlocking Corporate Social Responsibility Communication through Digital Media, 1.3 Strategic Imperatives of Communicating Corporate Social Responsibility through Digital Media: An Emerging Market Perspective, 1.4 The Devil’s in the Details: Contested Standards of Corporate Social Responsibility in Social Media, Part 2 - Moving Toward Symmetry and Interactivity in Digital Corporate Social Responsibility Communication, 2.1 Exploring Corporate Social Responsibility Communication Patterns in Social Media: A Review of Current Research, 2.2 The Death of Transmission Models of Corporate Social Responsibility Communications, 2.3 Social Media: From Asymmetric to Symmetric Communication of Corporate Social Responsibility, 2.4 Communicating Corporate Social Responsibility in the Digital Media: Interactivity is Key, Part 3 - Fostering Stakeholder Engagement in and through Digital Corporate Social Responsibility Communication, 3.1 A Critical Reflection on the Role of Dialogue in Communicating Ethical Corporate Social Responsibility through Digital Platforms, 3.2 The Imperative Needs of Dialogue between Corporate Social Responsibility Departments and PR Practitioners: Empirical Evidence from Spain, 3.3 Integrated Corporate Social Responsibility Communication: Toward a Model Encompassing Media Agenda Building with Stakeholder Dialogic Engagement, 3.4 Hedonic Stakeholder Engagement: Bridging the Online Participation Gap through Gamification, Part 4 - Leveraging Effective Digital Corporate Social Responsibility Communication, 4.1 Social Media Concepts for Effective Corporate Social Responsibility Online Communication, 4.2 Effectiveness and Accountability of Digital Corporate Social Responsibility Communication: A Contingency Model, 4.3 The Role of Social Media in Communicating Corporate Social Responsibility within Fashion Micro Organisations, 4.4 Corporate Social Responsibility and Word of Mouth: A Systematic Review and Synthesis of Literatures, Part 5 - Digital Activism and Corporate Social Responsibility, 5.1 Digital Activism: NGOs Leveraging Social Media to Influence/Challenge Corporate Social Responsibility, 5.2 Catastrophe, Transparency, and Social Responsibility on Online Platforms: Contesting Cold Shutdown at the Fukushima Nuclear Plant, 5.3 Plotting Corporate Social Responsibility Narratives: Corporate Social Responsibility Stories by Global Fashion Brands after the Collapse of Rana Plaza in Bangladesh, Part 6 - Digital Methodologies and Corporate Social Responsibility, 6.1 A New Content Analysis Methodology Appropriate for Corporate Social Responsibility Communication, 6.2 #CSR on Twitter: A Hashtag Over-simplifying a Complex Practice, Index



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia