• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Cultural Intermediaries Reader » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Cultural Intermediaries Reader

ISBN-13: 9781446201329 / Angielski / Twarda / 2014 / 256 str.

Jennifer Smith Maguire;Julian Matthews
The Cultural Intermediaries Reader Jennifer Smith Maguire Julian Matthews  9781446201329 SAGE Publications Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Cultural Intermediaries Reader

ISBN-13: 9781446201329 / Angielski / Twarda / 2014 / 256 str.

Jennifer Smith Maguire;Julian Matthews
cena 655,81
(netto: 624,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 589,38
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

"A rich selection of readings that expose the shadowy underworld of critics, bloggers, tweeters and stylists who have become essential guides to the good life of cultural consumption... a long overdue examination of how cultural intermediaries work, and how their work supports the new capitalist economy." - Sharon Zukin, Brooklyn College and City University "An array of talented contributors, skilfully brought together by the editors, show how the concept of cultural intermediaries can cast light on cultural production, and on media, culture and society." - David Hesmondhalgh, University of Leeds Cultural intermediaries are the taste makers defining what counts as good taste and cool culture in today's marketplace. Working at the intersection of culture and economy, they perform critical operations in the production and promotion of consumption, constructing legitimacy and adding value through the qualification of goods.Too often, these are processes that remain invisible to the consumer's eye and in scholarly debates about creative industries. The Cultural Intermediaries Readeroffers the first, comprehensive introduction to this exciting field of research, providingthe conceptual and practical tools needed to analyse these market actors. The book: Surveys the theoretical terrain through accessible, in-depth primers to key approaches (Pierre Bourdieu, Michel Callon and the new economic sociology). Equips readers with a practical guide to methodology that highlights the central features and challenges of conducting cultural intermediary research. Challenges stereotypes and narrow views of cultural work through a diverse range of case studies, including creative directors of advertising and branding campaigns, music critics, lifestyle chefs, assistants in book shops and fashion outlets, personal trainers, bartenders and more. Brings the field to life through a wealth of ethnographic data from research in the US, UK and around the world, in original chapters written by some of the leading scholars in the field. Invites readers to engage with proposed new directions for research, and comparative analyses of cultural intermediaries historical development, material practices, and cultural and economic impacts. The book will be an essential point of reference for scholars and students in sociology, critical management, cultural studies, and media studies with an interest in cultural economy, creative labour, and the past, present and future intersections between production and consumption."

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Social Science > Antropologia - Kultury
Wydawca:
SAGE Publications Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781446201329
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
256
Waga:
0.58 kg
Wymiary:
17.8 x 25.1 x 1.9
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia