• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Examining Identity in Sports Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Examining Identity in Sports Media

ISBN-13: 9781412954594 / Angielski / Twarda / 2009 / 288 str.

Andrew C. Billings; Heather L. Hundley
Examining Identity in Sports Media Andrew C. Billings Heather L. Hundley 9781412954594 Sage Publications (CA) - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Examining Identity in Sports Media

ISBN-13: 9781412954594 / Angielski / Twarda / 2009 / 288 str.

Andrew C. Billings; Heather L. Hundley
cena 646,09
(netto: 615,32 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 609,53
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Including the work of top sports communication researchers, Examining Identity in Sports Media explores identity issues, including gender, ethnicity, nationality, sexual orientation, and (dis)ability, as well as the intersections within these various identity issues. This co-edited, twelve-chapter book investigates how various identity groups are framed, treated, affected, and shaped by a ubiquitous sports media, including television, magazines, film, the Internet, and newspapers. While other books may devote a chapter or section to issues of identity in sports media, this book offers a complete examination of identity from cover to cover, allowing identity variables to be both isolated and intermingled to capture how identity is negotiated within sports media platforms. Far more than a series of case studies, this book surveys the current state of the field while providing insight on future directions for identity scholarship in sports communication.

Key Features

  • Draws on both quantitative and qualitative approaches, including surveys, content analyses, and rhetorical approaches.
  • Investigates the numerous ways print, electronic, and digital media present issues of identity in sports coverage
  • Addresses media portrayals and/or cultural representations of one or more forms of identity (ethnicity, gender, class, sexual orientation, ability/disability, etc.) as they relate to sport
  • Includes examples and illustrations of both explicit and implicit discriminatory practices appearing in the media
  • Includes articles by a wide range of interdisciplinary contributors--both seasoned and up-and-coming scholars of sport--representing a diverse balance of intellectual ideologies
  • Helps students understand how identity can be addressed through quantitative or qualitative approaches, critical/cultural scholarship, and rhetorical analyses

Examining Identity in Sports Media is ideal for undergraduate or graduate-level courses in Sports Communication, Sports Media, Media Criticism, Sports Sociology, Gender Communication, and Identity Politics.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Social Science > Popular Culture
Social Science > Socjologia
Wydawca:
Sage Publications (CA)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781412954594
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
288
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Billings, Andrew C. Andrew C. Billings (PhD, Indiana University) is th... więcej >
Hundley, Heather L. Heather L. Hundley (Ph.D., University of Utah, 199... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia