• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Visual Rhetoric: A Reader in Communication and American Culture » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Visual Rhetoric: A Reader in Communication and American Culture

ISBN-13: 9781412949194 / Angielski / Miękka / 2008 / 464 str.

Cara A. Finnegan; Lester C. Olson; Diane S. Hope
Visual Rhetoric: A Reader in Communication and American Culture Olson, Lester C. 9781412949194 Sage Publications - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Visual Rhetoric: A Reader in Communication and American Culture

ISBN-13: 9781412949194 / Angielski / Miękka / 2008 / 464 str.

Cara A. Finnegan; Lester C. Olson; Diane S. Hope
cena 767,54
(netto: 730,99 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 720,34
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Visual images, artifacts, and performances play a powerful part in shaping U.S. culture. To understand the dynamics of public persuasion, students must understand this -visual rhetoric.- This rich anthology contains 20 exemplary studies of visual rhetoric, exploring an array of visual communication forms, from photographs, prints, television documentary, and film to stamps, advertisements, and tattoos.

In material original to this volume, editors Lester C. Olson, Cara A. Finnegan, and Diane S. Hope present a critical perspective that links visuality and rhetoric, locates the study of visual rhetoric within the disciplinary framework of communication, and explores the role of the visual in the cultural space of the United States.

Enhanced with these critical editorial perspectives, Visual Rhetoric: A Reader in Communication and American Culture provides a conceptual framework for students to understand and reflect on the role of visual communication in the cultural and public sphere of the United States.

Key Features and Benefits

  • Five broad pairs of rhetorical action--performing and seeing; remembering and memorializing; confronting and resisting; commodifying and consuming; governing and authorizing--introduce students to the ways visual images and artifacts become powerful tools of persuasion
  • Each section opens with substantive editorial commentary to provide readers with a clear conceptual framework for understanding the rhetorical action in question, and closes with discussion questions to encourage reflection among the essays
  • The collection includes a range of media, cultures, and time periods; covers a wide range of scholarly approaches and methods of handling primary materials; and attends to issues of gender, race, sexuality and class
  • Contributors include: Thomas Benson; Barbara Biesecker; Carole Blair; Dan Brouwer; Dana Cloud; Kevin Michael DeLuca; Anne Teresa Demo; Janis L. Edwards; Keith V. Erickson; Cara A. Finnegan; Bruce Gronbeck; Robert Hariman; Christine Harold; Ekaterina Haskins; Diane S. Hope; Judith Lancioni; Margaret R. LaWare; John Louis Lucaites; Neil Michel; Charles E. Morris III; Lester C. Olson; Shawn J. Parry-Giles; Ronald Shields; John M. Sloop; Nathan Stormer; Reginald Twigg and Carol K. Winkler

-This book significantly advances theory and method in the study of visual rhetoric through its comprehensive approach and wise separations of key conceptual components.- --Julianne H. Newton, University of Oregon

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Sage Publications
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781412949194
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
464
Waga:
0.69 kg
Wymiary:
25.15 x 17.88 x 1.68
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane
Finnegan, Cara A. Cara A. Finnegan is Associate Professor in the Dep... więcej >
Olson, Lester C. LESTER C. OLSON is Professor of Communication at t... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia