• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Myths of Branding: Dispel the Misconceptions and Become a Brand Expert » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Myths of Branding: Dispel the Misconceptions and Become a Brand Expert

ISBN-13: 9781398608153 / Angielski / Miękka / 2022 / 280 str.

Andy Milligan
Myths of Branding: Dispel the Misconceptions and Become a Brand Expert Andy Milligan 9781398608153 Kogan Page Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Myths of Branding: Dispel the Misconceptions and Become a Brand Expert

ISBN-13: 9781398608153 / Angielski / Miękka / 2022 / 280 str.

Andy Milligan
cena 51,08
(netto: 48,65 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 50,63
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Debunk the most pervasive myths about the world of branding, with this expert overview that separates the facts from the falsehoods.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Sales & Selling - General
Business & Economics > E-Commerce - Digital Marketing
Wydawca:
Kogan Page Ltd
Seria wydawnicza:
Business Myths
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781398608153
Rok wydania:
2022
Numer serii:
000805439
Ilość stron:
280
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

    • Chapter - 01: Myth 1 - Brands are just a way of charging you more for the same product;
    • Chapter - 02: Myth 2 - Once lost, brand trust can never be rebuilt;
    • Chapter - 03: Myth 3 - A good brand can prop up a bad business;
    • Chapter - 04: Myth 4 - Technology is diminishing the power of brands;
    • Chapter - 05: Myth 5 - Branding is just about identity;
    • Chapter - 06: Myth 6 - Brands don't have any real economic value;
    • Chapter - 07: Myth 7 - There is no such thing as brand loyalty;
    • Chapter - 08: Myth 8 - The customer is always right;
    • Chapter - 09: Myth 9 - It takes large resources and years of effort to build a global brand;
    • Chapter - 10: Myth 10 - A brand is 'owned' by the marketing department;
    • Chapter - 11: Myth 11 - Brand purpose is about effective corporate social responsibility;
    • Chapter - 12: Myth 12 - Customers are seeking a conversation with your brand;
    • Chapter - 13: Myth 13 - There are no real tools to help you manage your brand;
    • Chapter - 14: Myth 14 - In certain businesses, brands really don't matter;
    • Chapter - 15: Myth 15 - Branding has nothing to do with the customer experience;
    • Chapter - 16: Myth 16 - Branding is all about the product

Simon Bailey is partner at The Caffeine Partnership, an award-winning strategic consultancy which specialists in brand-led business growth. He is an experienced business leader, consultant and brand specialist who advises CEOs and senior professionals on how to use their brands to drive business growth. Simon Bailey was formerly the European CEO of Interbrand; prior to that he was the UK CEO of WPP agency the Brand Union. Simon has successfully led several businesses turn-arounds, helping to restore both profitability and market reputation. His agencies have twice been awarded 'Agency of the Year' by Marketing Magazine. Andy Milligan is a leading international consultant on brand and business culture. He has worked for almost 20 years advising major organizations on strategies for brand building, customer experience and internal culture. Andy appears regularly in the media to comment on brand issues and as well as Uncommon Practice, he is co-author of Don't Mess with the Logo and author of Brand it Like Beckham.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia