• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Basics Graphic Design 02: Design Research: Investigation for successful creative solutions » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Basics Graphic Design 02: Design Research: Investigation for successful creative solutions

ISBN-13: 9781350167520 / Angielski / Miękka / 2021 / 200 str.

UK) Neil Leonard (University of the West of England; UK) Gavin Ambrose (University of Brighton
Basics Graphic Design 02: Design Research: Investigation for successful creative solutions Neil Leonard (University of the West of England, UK), Gavin Ambrose (University of Brighton, UK) 9781350167520 Bloomsbury Publishing PLC - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Basics Graphic Design 02: Design Research: Investigation for successful creative solutions

ISBN-13: 9781350167520 / Angielski / Miękka / 2021 / 200 str.

UK) Neil Leonard (University of the West of England; UK) Gavin Ambrose (University of Brighton
cena 121,64
(netto: 115,85 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 120,65
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Design Research shows readers how to choose the best method of research in order to save time and get the right results.The book makes readers aware of all the different research methods, as well as how to carry out the most appropriate research for their graphic design projects. All stages of the research process are considered in a dynamic and entertaining style, covering audience, context, trends, sources, documentation, dissemination and more. Students and designers can benefit from this text by learning fresh ways to analyse information obtained by data gathering, and how best to test and prove decisions. The resulting, well-rounded solutions will be informed, innovative, and aesthetically fitting for the brief.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Design > Graphic Arts - General
Wydawca:
Bloomsbury Publishing PLC
Seria wydawnicza:
Basics Graphic Design
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781350167520
Rok wydania:
2021
Dostępne języki:
Angielski
Numer serii:
000403285
Ilość stron:
200
Waga:
0.46 kg
Wymiary:
23.023.0 x 16.0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents Introduction Chapter 1: The basics of research Why research? Getting started Primary, secondary and tertiary Key terminology Studio interview - Emily Hale Activity - Approaching research Chapter 2: Understanding context Audience and social contexts Design contexts Theoretical underpinning Studio interview - Andrew Hussey Activity - Convention Chapter 3: Planning your work The brief Audience Sources and credibility Recording and documenting Studio interview - Brian Rea Activity - Audience Chapter 4: Conducting research Audience research Market research Field-based research Process-based research Studio interview - Jane Trustram Activity - Product and customer Chapter 5: Using your findings Understanding your findings Responding to your findings Studio interview - Underware Activity - Classification Chapter 6: Presenting your findings Presenting research Completing the job Studio interview - Tanner Christensen Activity - Presenting statistics Conclusion Contacts Bibliography Index Acknowledgements Working with ethics



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia