• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Integrated Communication: Synergy of Persuasive Voices » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Integrated Communication: Synergy of Persuasive Voices

ISBN-13: 9781138992535 / Angielski / Miękka / 2016 / 396 str.

Esther Thorson; Jeri Moore
Integrated Communication: Synergy of Persuasive Voices Esther Thorson Jeri Moore 9781138992535 Psychology Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Integrated Communication: Synergy of Persuasive Voices

ISBN-13: 9781138992535 / Angielski / Miękka / 2016 / 396 str.

Esther Thorson; Jeri Moore
cena 243,34
(netto: 231,75 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,70
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

First Published in 1996. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - General
Psychology > General
Wydawca:
Psychology Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138992535
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
396
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Contents: Preface. E. Thorson, J. Moore, Introduction. Part I: Integrated Marketing Communication: Definitions and Theoretical Foundations. T. Duncan, C. Caywood, The Concept, Process, and Evolution of Integrated Marketing Communication. C.V. Lloyd, How Leading Advertising Agency Media Directors View Integrated Communication: A Qualitative Study of Integrated Communications and the Media Planning Process. Part II: Psychological Processes and Integrated Communication. M.R. Solomon, B.G. Englis, Consumption Constellations: Implications for Integrated Communication Strategies. B. Stern, Integrated Communication: The Company "Voice" and the Advertising Persona. K.L. Keller, Brand Equity and Integrated Communication. Part III: Managing Integrated Marketing Communication. J. Moore, E. Thorson, Strategic Planning for Integrated Marketing Communications Programs: An Approach to Moving From Chaotic Toward Systematic. L.A. Petrison, P. Wang, Integrated Marketing Communication: Examining Planning and Executional Considerations. D. Prensky, J.A. McCarty, J. Lucas, Integrated Marketing Communication: An Organizational Perspective. D.W. Stewart, G.L. Frazier, I. Martin, Integrated Channel Management: Merging the Communication and Distribution Functions of the Firm. J.P. Jones, Integrated Communication: Some Hidden Complications. Part IV: Integrated Campaigns: Case Studies. D.L. Haytko, Integrated Marketing Communication in a Public Service Context: The Indiana Middle Grades Reading Program. J. Deighton, Features of Good Integration: Two Cases and Some Generalizations. Part V: Measuring the Impact of Integrated Campaigns. H. Katz, J. Lendrevie, In Search of the Holy Grail: First Steps in Measuring Total Exposures of an Integrated Communications Program. A.L. Baldinger, Integrated Communication and Measurement: The Case for Multiple Measures. Part VI: The Role of Public Relations in Integrated Marketing Communication. A. Gronstedt, Integrating Marketing Communication and Public Relations: A Stakeholder Relations Model. K. Hallahan, Product Publicity: An Orphan of Marketing Research. Part VII: Theoretical Summary, A Research Agenda, and Conclusions. S.E. Moriarty, The Circle of Synergy: Theoretical Perspectives and an Evolving IMC Research Agenda. R.J. Lutz, Some General Observations About Research on Integrated Marketing Communications.

Esther Thorson, Jeri Moore

Thorson, Esther Esther Thorson has published extensively on the ne... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia