• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Identity and the Modern Organization » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Identity and the Modern Organization

ISBN-13: 9781138992337 / Angielski / Miękka / 2015 / 304 str.

Caroline A. Bartel;Steven Blader;Amy Wrzesniewski
Identity and the Modern Organization Caroline A. Bartel Steven Blader Amy Wrzesniewski 9781138992337 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Identity and the Modern Organization

ISBN-13: 9781138992337 / Angielski / Miękka / 2015 / 304 str.

Caroline A. Bartel;Steven Blader;Amy Wrzesniewski
cena 238,48
(netto: 227,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 226,63
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Identity and the Modern Organization presents a lively exchange of ideas among psychology and management scholars on the realities of modern organizational life and their effect on the identities that organizations and their members cultivate. This book bridges the domains of psychology and management to facilitate a multi-disciplinary, multi-level integration of theory and research on identity processes. The volume highlights answers to important questions raised by shifting organizational forms and arrangements, such as:

  • How are identity processes affected by, and how do they affect, the motivations of individuals and organizations?
  • How do identity and identification shape the social processes that unfold between individuals and groups?
  • How do strong versus weak contexts affect identity processes as the boundaries of organizations and social categories within them become more permeable?
An effective tool for understanding a wide variety of organizational phenomena, this book is intended for scholars and students in the fields of management, organizational theory, organizational behavior, social psychology, and industrial/organizational psychology.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Psychology > Applied Psychology
Business & Economics > Negocjacje biznesowe
Wydawca:
Taylor and Francis
Seria wydawnicza:
Series in Organization and Management
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138992337
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
304
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.63
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Contents: Part I: Introduction. S.L. Blader, A. Wrzesniewski,C.A. Bartel, Identity and the Modern Organization. Part II: Social Motivations in Modern Organizations. M.A. Glynn, C. Marquis, Legitimating Identities: How Institutional Logics Motivate Organizational Name Choices. M.A. Hogg, Organizational Orthodoxy and Corporate Autocrats: Some Nasty Consequences of Organizational Identification in Uncertain Times. S.L. Blader, Let’s Not Forget the “Me” in “Team”:  Investigating the Interface of Individual and Collective Identity. B. Ashforth, Identity: The Elastic Concept. Part III: Social Processes in Modern Organizations. M.G. Pratt, K.G. Corley, Managing Multiple Organizational Identities: On Identity Ambiguity, Identity Conflict, and Members’ Reactions. C.A. Bartel, A. Wrzesniewski, B. Wiesenfeld, The Struggle to Establish Organizational Membership and Identification in Remote Work Contexts. S.A. Haslam, S. Reicher, Social Identity and the Dynamics of Organizational Life: Insights From the BBC Prison Study. A. Brief, E. Umphress, Lost in Identities: A Brief Tale of Two Explorers. Part IV: The Contextual Landscape of Modern Organizations. S. Spataro, J. Chatman, The Effects of Inter-Organizational Competition on Identity-Based Organizational Commitment. D.C. Seyle, W.B. Swann, Jr., Being Oneself in the Workplace: Self-Verification and Identity in Organizational Contexts. S. Ashford, M.A. Barton, Identity-Based Issue Selling. J. Dukerich, Identity and Beyond: Future Directions for Identity and Identification Research. Part V: Conclusion. D. Whetten, The Study of Organizational Member Identification: Organization-Appropriate Applications of Social Identification Theory.

Caroline A. Bartel, Steven Blader, Amy Wrzesniewski



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia