• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Knowledge and Knowers: Towards a Realist Sociology of Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Knowledge and Knowers: Towards a Realist Sociology of Education

ISBN-13: 9781138903050 / Angielski / Miękka / 2015 / 244 str.

Karl Maton
Knowledge and Knowers: Towards a Realist Sociology of Education Karl Maton   9781138903050 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Knowledge and Knowers: Towards a Realist Sociology of Education

ISBN-13: 9781138903050 / Angielski / Miękka / 2015 / 244 str.

Karl Maton
cena 267,13
(netto: 254,41 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 261,89
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

We live in knowledge societies and work in knowledge economies, but accounts of social change treat knowledge as homogeneous and neutral. While knowledge should be central to educational research, it focuses on processes of knowing and condemns studies of knowledge as essentialist. This book unfolds a sophisticated theoretical framework for analysing knowledge practices: Legitimation Code Theory or LCT . By extending and integrating the influential approaches of Pierre Bourdieu and Basil Bernstein, LCT offers a practical means for overcoming knowledge-blindness without succumbing to essentialism or relativism. Through detailed studies of pressing issues in education, the book sets out the multi-dimensional conceptual toolkit of LCT and shows how it can be used in research. Chapters introduce concepts by exploring topics across the disciplinary and institutional maps of education: -how to enable cumulative learning at school and university
-the unfounded popularity of student-centred learning and constructivism
-the rise and demise of British cultural studies in higher education
-the positive role of canons
-proclaimed revolutions in social science
-the two cultures debate between science and humanities
-how to build cumulative knowledge in research
-the unpopularity of school Music
-how current debates in economics and physics are creating major schisms in those fields. LCT is a rapidly growing approach to the study of education, knowledge and practice, and this landmark book is the first to systematically set out key aspects of this theory. It offers an explanatory framework for empirical research, applicable to a wide range of practices and social fields, and will be essential reading for all serious students and scholars of education and sociology."

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Social Science > Socjologia
Education > General
Social Science > Popular Culture
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138903050
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
244
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.37
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1: Seeing Knowledge and Knowers: Social realism and Legitimation Code Theory  2: Languages of Legitimation: The curious case of British cultural studies  3: The Epistemic--Pedagogic Device: Breaks and continuities in the social sciences and mathematics  4: Knowledge--Knower Structures: What’s at stake in the ‘two cultures’ debate, why school Music is unpopular, and what unites such diverse issues  5: Gazes: Canons, knowers and progress in the arts and humanities  6: Semantic Gravity: Cumulative learning in professional education and school English  7: Semantic Density: How to build cumulative knowledge in social science  8: Cosmologies: How to win friends and influence people  9: Insights, Gazes, Lenses and the 4-K Model: Fiercely-fought struggles and fundamental shifts in fields  10: Building a Realist Sociology of Education: To be continued …

Karl Maton is Associate Professor in Sociology at the University of Sydney, Australia, and Honorary Professor at Rhodes University, South Africa.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia