• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Making Sense of Secondary Science: Research Into Children's Ideas » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Making Sense of Secondary Science: Research Into Children's Ideas

ISBN-13: 9781138814462 / Angielski / Twarda / 2014 / 210 str.

Rosalind Driver; Ann Squires; Peter Rushworth
Making Sense of Secondary Science: Research Into Children's Ideas Rosalind Driver Ann Squires Peter Rushworth 9781138814462 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Making Sense of Secondary Science: Research Into Children's Ideas

ISBN-13: 9781138814462 / Angielski / Twarda / 2014 / 210 str.

Rosalind Driver; Ann Squires; Peter Rushworth
cena 658,50
(netto: 627,14 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 651,77
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

What ideas do children hold about the natural world? How do these ideas affect their learning of science? Young learners bring to the classroom knowledge and ideas about many aspects of the natural world constructed from their experiences of education and from outside school. These ideas contribute to subsequent learning, and research has shown that teaching of science is unlikely to be effective unless it takes learners' perspectives into account. Making Sense of Secondary Science provides a concise, accessible summary of international research into learners' ideas about science, presenting evidence-based insight into the conceptions that learners hold, before and even despite teaching. With expert summaries from across the science domains, it covers research findings from life and living processes, materials and their properties and physical processes This classic text is essential reading for all trainee secondary, elementary and primary school science teachers, as well as those researching the science curriculum and science methods, who want to deepen their understanding of how learners think and to use these insights to inform teaching strategies.It also provides a baseline for researchers wishing to investigate contemporary influences on children's ideas and to study the persistence of these conceptions. Both components of Making Sense of Secondary Science - this book and the accompanying teacher's resource file, Making Sense of Secondary Science: Support materials for teachers - were developed as a result of a collaborative project between Leeds City Council Department of Education and the Children's Learning in Science Research Group at the University of Leeds, UK.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Schools - Levels - Elementary
Education > Schools - Levels - Secondary
Science > Study & Teaching
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138814462
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
210
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.62 x 15.75 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

The late Rosalind Driver was Professor of Science Education at the University of Leeds where she directed the Children's Learning in Science Project (CLISP), including the project which led to the publication of Making Sense of Secondary Science.   Ann Squires, was seconded from the Leeds Education Authority to co-ordinate the Secondary Science Project within CLISP. Peter Rushworth is a physicist who mentored and trained teachers, and students from various Universities.  He recently retired as a Head teacher.  Valerie Wood-Robinson has worked on curriculum development projects and has been a local authority education adviser and Ofsted inspector.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia