• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Adolescent Identity and Schooling: Diverse Perspectives » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Adolescent Identity and Schooling: Diverse Perspectives

ISBN-13: 9781138790322 / Angielski / Miękka / 2015 / 142 str.

Cynthia Hudley
Adolescent Identity and Schooling: Diverse Perspectives Cynthia Hudley 9781138790322 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Adolescent Identity and Schooling: Diverse Perspectives

ISBN-13: 9781138790322 / Angielski / Miękka / 2015 / 142 str.

Cynthia Hudley
cena 242,34
(netto: 230,80 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 241,34
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Adolescent Identity and Schooling: Diverse Perspectives examines a range of issues related to student adjustment and achievement through research on student identity. Drawn from leading experts in psychology and sociology, it attends to important contemporary topics in educational and developmental psychology. With special attention to how students assess and relate to their own identities, this book features chapters on pertinent but under-represented identities such as parental identity, immigrant identity, and model minority identity. It blends these new topics with chapters containing the most current perspectives on traditionally covered topics, such as race and social class. In ten chapters, this book provides readers with a comprehensive set of perspectives on the relationship between student identity and success in school, making it ideal for education courses on identity in education, educational psychology, and human development.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Schools - Levels - Secondary
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138790322
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
142
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
22.61 x 14.99 x 1.02
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

1. Introduction. Cynthia Hudley, University of California, Santa Barbara. 2. An Examination of Scholar Identity and Achievement in African American Adolescents: Is there a Connection? Olga M. Welch and Lisa M. Nesson, Duquesne University. 3. Colorblind Ideology, Multiculturalism, and Collective Identity Formation Among Mixed Race Adolescents in Northern California. Alyssa M. Newman and G. Reginald Daniel, University of California, Santa Barbara. 4. Student Identity in Impoverished Communities. Elaine Bell Kaplan, University of Southern California. 5. Latino Students’ Transition to College and Perceptions of Future Self. Richard P. Durán and Sugely Chaidez Ubaldo, University of California, Santa Barbara. 6. The Model Minority and Creating System-wide Supports for Underserved Asian-American Students. Su-Je Cho, Fordham University & Kwang-Sun Cho Blair, University of South Florida. 7. Social Capital among Understudied College Students: The Case of Low-income White Males. Roxanne Moschetti, California State University, Northridge & Cynthia Hudley, University of California, Santa Barbara. 8. Racial/Ethnic and Gender Identity in Gifted Classrooms. Frank C. Worrell and Dante D. Dixson, University of California, Berkeley. 9. African-American Women in STEM fields. Rashunda Stitt, University of Memphis. 10. Achievement and Expectations of Immigrant, Second Generation, and Non-immigrant Black Students in U.S. Higher Education. Cynthia Hudley, University of California, Santa Barbara.

Cynthia Hudley is Professor Emerita in the Graduate School of Education at the University of California, Santa Barbara, USA.

Hudley, Cynthia Cynthia Hudley is professor, Gevirtz Graduate Scho... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia