• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Celebrity, Convergence and Transformation » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Celebrity, Convergence and Transformation

ISBN-13: 9781138732537 / Angielski / Twarda / 2017 / 274 str.

Douglas Brownlie; Paul Hewer; Finola Kerrigan
Celebrity, Convergence and Transformation Douglas Brownlie Paul Hewer Finola Kerrigan 9781138732537 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Celebrity, Convergence and Transformation

ISBN-13: 9781138732537 / Angielski / Twarda / 2017 / 274 str.

Douglas Brownlie; Paul Hewer; Finola Kerrigan
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Bringing together the latest thinking on both celebrity brands and celebrity culture from academics specialising in the field of marketing, this book explores a range of insightful contexts in order to add vigour and vitality to our understanding of the connections between celebrities, markets and culture. It unpacks the identity theoretics which have their origins in the turn to celebrity culture and the spectacle and glamour of mass-media practices. In doing so, the contributors hint at new forms of individuation where the line between the virtual and the actual is blurred, and where images of celebrities construct and deconstruct themselves. This book was originally published as a special issue of the Journal of Marketing Management.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Ekonomia
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Key Issues in Marketing Management
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138732537
Rok wydania:
2017
Numer serii:
000448937
Ilość stron:
274
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Introduction: Celebrity, convergence and transformation  1. Marketing and the cultural production of celebrity in the era of media convergence  2. Puppets of necessity? Celebritisation in structured reality television  3. Producing and consuming celebrity identity myths: unpacking the classed identities of Cheryl Cole and Katie Price  4. The spectacularization of suffering: an analysis of the use of celebrities in ‘Comic Relief’ UK’s charity fundraising campaigns  5. ‘And Ziggy played guitar’: Bowie, the market, and the emancipation and resurrection of Ziggy Stardust  6. Nigellissima: a study of glamour, performativity and embodiment  7. Fabricating celebrity brands via scandalous narrative: crafting, capering and commodifying the comedian, Russell Brand  8. The authentic celebrity brand: unpacking Ai Weiwei’s celebritised selves  9. The production and consumption activities relating to the celebrity artist  10. Unpacking celebrity brands through unpaid market communications  11. Celebrities as human brands: an investigation of the effects of personality and time on celebrities’ appeal

Douglas Brownlie is Professor of Marketing and Consumer Culture in the School of Business, University of Dundee, UK. Paul Hewer is a Reader in the Department of Marketing at Strathclyde University, Glasgow, UK. Finola Kerrigan is a Reader in Marketing and Consumption at the University of Birmingham, UK.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia