• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Managing Live Innovation » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Managing Live Innovation

ISBN-13: 9781138160705 / Angielski / Twarda / 2017 / 188 str.

Jean Lammiman;Michel Syrett
Managing Live Innovation Jean Lammiman, Michel Syrett 9781138160705 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Managing Live Innovation

ISBN-13: 9781138160705 / Angielski / Twarda / 2017 / 188 str.

Jean Lammiman;Michel Syrett
cena 179,32
(netto: 170,78 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 176,25
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Managing Live Innovation examines the innovation process from the line manager's perspective. This book identifies the skills needed to manage live 'real time' innovation in an environment where products and services are constantly refined, and where customer input is encouraged from an early stage. The New Skills Portfolio is a groundbreaking new series, published in association with the Industrial Society, which re-defines the core management skills managers and team leaders need to be competitive. Each title is action-focused blending 20th century management initiatives/trends with a new flexible skills portfolio for managers constantly experiencing and managing organizational and marketplace change. The Industrial Society is one of the largest public training providers in the UK. It has over 10,000 member organisations and promotes best practice through its publishing, consultancy, training and advisory serives. For more information contact their website on www.indsoc.co.uk. Jean Lammiman has successfully combined a career as a senior front-line manager specialising in the effective development of staff at all levels with groundbreaking work as an academic and consultant. Both authors run their own consultancy, The LSK Group, which designs and implements workshops, seminars and forums for senior management teams. Michel Syrett is an established business author, lecturer and consultant. For many years Editor of the Public Management and Management Education Pages at The Times, he contributes regularly to newspapers and journals covering business issues in Europe and Asia, including the Financial Times, Daily Telegraph, European, Management Today, Eurobusiness, Business Asia, Asian Business and South China Morning Post. He is also a Visiting Fellow at Roffey Park Management Institute and the Poon Kam Kai Institute of Management at the University of Hong Kong.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Ekonomia
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138160705
Rok wydania:
2017
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
188
Waga:
0.51 kg
Wymiary:
24.624.6 x 18.9
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Why business innovation is important; The nature of creative innovative thought; Assessing and nurturing creativity; Identifying and nurturing innovative employees; Managing creative teams; Innovation in the whole organization; The tools and techniques of creativity; Managing innovation.

Michel Syrett, Jean Lammiman



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia