• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing and Managing Tourism Destinations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing and Managing Tourism Destinations

ISBN-13: 9781032380698 / Angielski / Miękka / 2023 / 720 str.

USA) Morrison Alastair M. (Purdue University
Marketing and Managing Tourism Destinations Alastair M. (Purdue University, USA) Morrison 9781032380698 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing and Managing Tourism Destinations

ISBN-13: 9781032380698 / Angielski / Miękka / 2023 / 720 str.

USA) Morrison Alastair M. (Purdue University
cena 270,31
(netto: 257,44 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 251,82
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book is a comprehensive and integrated introductory textbook covering destination management and marketing in one volume. It focuses on how destination management is planned, implemented, and evaluated as well as the management and operations of destination management organizations (DMOs).

Marketing and Managing Tourism Destinations is a comprehensive and integrated introductory textbook covering destination management and marketing in one volume. It focuses on how destination management is planned, implemented, and evaluated as well as the management and operations of destination management organizations (DMOs), how they conduct business, major opportunities, and challenges and issues they face to compete for the global leisure and business travel markets.

Much has changed since the publication of the second edition of this book in 2018. The COVID-19 pandemic was unpredictable at the time and has caused havoc for destinations and DMOs. The third edition includes many materials about the COVID-19 impacts and recovery from the pandemic.

This third edition has been updated to include:

  • four new chapters (Chapter 2—“Destination Sustainability and Social Responsibility”; Chapter 3—“Quality of Life and Well-Being of Destination Residents”; Chapter 11—“Destination Crisis Management”; and Chapter 20—“Destination Management Performance Measurement and Management”);
  • new and updated international case examples to show the practical realities and approaches to managing different destinations around the world;
  • coverage of contemporary topics including, for example, COVID-19, social responsibility, metaverse, mixed reality, virtual meetings, teleworking, digital nomads, viral marketing, blended travel, regenerative tourism, meaningful travel, and several others;
  • a significantly improved illustration program;
  • keyword lists.

It is illustrated in full color and packed with features to encourage reflection on main themes, spur critical thinking, and show theory in practice. Written by an author with many years of industry practice, university teaching, and professional training experience, this book is the essential guide to the subject for tourism, hospitality, and events students and industry practitioners alike.

Kategorie:
Religia
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Travel > Special Interest - Business
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032380698
Rok wydania:
2023
Dostępne języki:
Ilość stron:
720
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Part I: Critical concepts in destination management and marketing.   1. Destination management and marketing.  2. Destination sustainability and social responsibility.  3. Quality of life and well-being of destination residents.  Part II: Destination management roles.  4. Destination planning.  5. Destination management research.  6. Destination leadership, coordination, and governance.  7. Destination product development.  8. Destination partnership and team-building.  9. Destination stakeholder relationships and involvement.  10. Visitor management.  11. Destination crisis management.  12. Planning marketing, branding, and communications.  Part III: Destination marketing, branding, and communications.  13. Destination positioning, image, and branding.  14. Destination integrated marketing communications.  15. E-marketing and ICTs. Part IV: Destination markets and trends.  16. Consumer behavior, segmentation, and market trends.  17. Domestic leisure and VFR travel markets.  18. International pleasure and leisure travel markets.  19. Business travel and business event markets.  Part V: Destination management performance measurement and the future of destination management.  20. Destination management performance measurement and management.  21. The future of destination management.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia