• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Big Data, Political Campaigning and the Law: Democracy and Privacy in the Age of Micro-Targeting » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Big Data, Political Campaigning and the Law: Democracy and Privacy in the Age of Micro-Targeting

ISBN-13: 9781032082554 / Angielski / Miękka / 2021 / 260 str.

Normann Witzleb; Moira Paterson; Janice Richardson
Big Data, Political Campaigning and the Law: Democracy and Privacy in the Age of Micro-Targeting Normann Witzleb Moira Paterson Janice Richardson 9781032082554 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Big Data, Political Campaigning and the Law: Democracy and Privacy in the Age of Micro-Targeting

ISBN-13: 9781032082554 / Angielski / Miękka / 2021 / 260 str.

Normann Witzleb; Moira Paterson; Janice Richardson
cena 203,98
(netto: 194,27 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

In this multidisciplinary book, experts from around the globe examine how data-driven political campaigning works, what challenges it poses for personal privacy and democracy, and how emerging practices should be regulated.

Kategorie:
Informatyka, Bazy danych
Kategorie BISAC:
Computers > Data Science - Data Analytics
Computers > Data Science - Data Modeling & Design
Computers > Social Aspects
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032082554
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
260
Waga:
0.37 kg
Wymiary:
23.37 x 15.49 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Table of contents





 



 



 



Introduction





1 Political Micro-Targeting in an Era of Big Data Analytics: an Overview of the Regulatory Issues



Janice Richardson, Normann Witzleb and Moira Paterson





 



 



Section One: The Need for a Civic Disposition





 



2 From Mass to Automated Media: Revisiting The ‘Filter Bubble’



Mark Andrejevic & Zala Volcic





3 Filter bubbles, Democracy and Conceptions of Self: A Brief Genealogy and a Spinozist Perspective



Janice Richardson





4 Voting Public: Leveraging Personal Information to Construct Voter Preference



Jacquelyn Burkell & Priscilla M. Regan





 



Section Two: Public International and European Law





5 International Law and New Challenges to Democracy in the Digital Age: Big Data, Privacy and Interferences with the Political Process



Dominik Steiger





6 Social Media in Election Campaigns: Free Speech or a Danger for Democracy?



Udo Fink





7 Freedom of Processing of Personal Data for the Purpose of Electoral Activities after the GDPR



Maeve McDonagh





 



 



Section Three: Domestic Laws in Canada, Australia, the United States and the United Kingdom





8 From the Doorstep to the Database: Political Parties, Campaigns, and Personal Privacy Protection in Canada



Colin J. Bennett & Michael McDonald





9 Freedom of Political Communication in an Era of Big Data: Time to Rethink the Political Exemption in the Australian Privacy Act



Moira Paterson & Normann Witzleb





10 Big Data and the Electoral Process in the United States: Constitutional Constraint and Limited Data Privacy Regulations



Ronald J. Krotoszynski, Jr.





11 Data and Political Campaigning in the Era of Big Data – the UK Experience



Stephanie Hankey, Ravi Naik and Gary Wright



Normann Witzleb, Moira Paterson and Janice Richardson all work at the Faculty of Law, Monash University, Australia.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia