• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Passing Through Science: The Effects of Raising Graduation Requirements in Science on Course-Taking and Academic Achievement in Chicago » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Passing Through Science: The Effects of Raising Graduation Requirements in Science on Course-Taking and Academic Achievement in Chicago

ISBN-13: 9780981460475 / Angielski / Miękka / 2010 / 60 str.

Nicholas Montgomery; Elaine Allensworth; Macarena Correa
Passing Through Science: The Effects of Raising Graduation Requirements in Science on Course-Taking and Academic Achievement in Chicago Nicholas Montgomery Elaine Allensworth Macarena Correa 9780981460475 Consortium on Chicago School Research - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Passing Through Science: The Effects of Raising Graduation Requirements in Science on Course-Taking and Academic Achievement in Chicago

ISBN-13: 9780981460475 / Angielski / Miękka / 2010 / 60 str.

Nicholas Montgomery; Elaine Allensworth; Macarena Correa
cena 65,71
(netto: 62,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 65,17
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This report finds that a Chicago Public Schools (CPS) policy dramatically increasing science requirements for all students did not help them learn more science and actually may have hurt their college prospects. The science policy was part of a larger CPS initiative to expose all students to a college-preparatory curriculum by increasing course requirements across a range of subjects. To examine the effect of the 1997 policy change, the report compares academic outcomes for cohorts of students in Chicago before and after the policy switch. The new science policy did end low expectations for science coursework, the report finds. Two years before the change, less than half of CPS graduates passed three or more college-prep science courses; most did not complete more than one. Immediately after the change, almost all graduates passed at least three full-year science classes. However, though CPS high school students took and passed more college-prep science courses under the new policy, five out of six of them earned Cs or lower, the same low grades they earned before the policy switch. Graduation rates also declined after the policy change. They dropped by four percentage points in the first year of the policy and another percentage point in the next year, after accounting for changes in the backgrounds and prior achievement of students entering CPS high schools. What's more, most graduates still did not complete all of the high-level science courses expected at selective colleges, and college-going rates ultimately declined among graduates with a B average or better in science. Because of the way the policy was structured, students were less likely after the policy to take both physics and chemistry, a combination that is common for students aspiring to college nationally.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Research
Wydawca:
Consortium on Chicago School Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780981460475
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
60
Waga:
0.22 kg
Wymiary:
27.94 x 21.59 x 0.41
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia