• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Manufacturing Processes Reference Guide » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Manufacturing Processes Reference Guide

ISBN-13: 9780831130497 / Angielski / Miękka / 1994 / 512 str.

Robert H. Todd; Dell K. Allen; Leo Alting
Manufacturing Processes Reference Guide Robert H. Todd Dell K. Allen Leo Alting 9780831130497 Industrial Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Manufacturing Processes Reference Guide

ISBN-13: 9780831130497 / Angielski / Miękka / 1994 / 512 str.

Robert H. Todd; Dell K. Allen; Leo Alting
cena 380,00
(netto: 361,90 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 380,00
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

  • Breaks down the treatment of each process into three categories: Knowledge, Application, and Development and organizes each process family based on common characteristics.
  • Comprehensively illustrates, defines, and explains each process to provide the reader with an unequaled understanding of the process and its applications.
  • Encourages an appreciation of the integration of design and manufacturing engineering activities that results in more practical, less expensive, and better designed products for the consumer.
This item replaces 978-0-8311-3049-7. It is now a paperback/print-on-demand edition.

Written by a team of educators with unmatched experience, in collaboration with a consortium of industrial representatives from Black and Decker, Boeing, Caterpillar, General Motors, Grumman, Tektronix, Texas Instruments, Westinghouse, and Xerox, Manufacturing Processes Reference Guide provides thorough descriptions of over 125 of the most important processes available to industry today. This important resource encompasses the entire spectrum of manufacturing, from "Abrasive Jet Machining" to "Wire Drawing." Used with Fundamental Principles of Manufacturing Processes, the two books provide all the information needed to identify the ideal process for a specific manufacturing requirement."Todd, Allen, and Alting's book is intended to help integrate design and manufacturing engineering activities by providing students of engineering and designers in industry with easily accessible information about common manufacturing processes. The authors rightfully believe that the first step in designing a component is for the designer to become familiar with the processes that will be used in its manufacture. This always leads to more practical, less expensive, and better designed products. Recommended for] upper-division undergraduate through professional."SCIENCE AND TECHNOLOGY Magazine.

Kategorie:
Technologie
Kategorie BISAC:
Technology & Engineering > Industrial Engineering
Technology & Engineering > Manufacturing
Wydawca:
Industrial Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780831130497
Rok wydania:
1994
Ilość stron:
512
Waga:
1.24 kg
Wymiary:
26.16 x 20.5 x 3.28
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Todd, Robert H. Brigham Young University... więcej >
Allen, Dell K. Brigham Young University... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia