• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The 11 Laws of Likability: Relationship Networking . . . Because People Do Business with People They Like » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The 11 Laws of Likability: Relationship Networking . . . Because People Do Business with People They Like

ISBN-13: 9780814416372 / Angielski / Miękka / 2011 / 240 str.

Michelle Tillis Lederman
The 11 Laws of Likability: Relationship Networking . . . Because People Do Business with People They Like Lederman, Michelle Tillis 9780814416372  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The 11 Laws of Likability: Relationship Networking . . . Because People Do Business with People They Like

ISBN-13: 9780814416372 / Angielski / Miękka / 2011 / 240 str.

Michelle Tillis Lederman
cena 72,58
(netto: 69,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 72,58
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

We all know that networking is important, and that forming relationships with others is a vital part of success. But sometimes it seems like networking removes all emotions from the equation and focuses only on immediate goals...whereas the kind of relationships that have true staying power, give us joy, and support us in the long run are founded on simply liking each other. This book, featuring activities, self-assessment quizzes, and real-life anecdotes from professional and social settings, shows readers how to identify what's likable in themselves and create honest, authentic interactions that become -wins- for all parties involved. Readers will discover how to: - Start conversations and keep them going with ease - Convert acquaintances into friends - Uncover people's preferences and tweak their own personal style to enable engaging, reciprocal interactions - Create follow-up and stay in others' minds long after the initial meeting The worst thing we can do when trying to establish a personal bond with someone is to come across as manipulative or self-serving. Authentic connections go much deeper--and feel much easier--than trying to hit self-imposed business card collection quotas. This book presents a new paradigm that shows how even the most networking-averse can network...and like it.

Kategorie:
Nauka, Prawo i administracja
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Personal Success
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Business Communication - General
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780814416372
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
240
Waga:
0.39 kg
Wymiary:
22.76 x 16.1 x 1.6
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

CONTENTS
Acknowledgments xi
Introduction 1
PART A. Before the Conversation: Get Real
1. The Law of Authenticity 8
2. The Law of Self-Image 26
3. The Law of Perception 45
4. The Law of Energy 68
PART B. The Conversation: Always Have It
5. The Law of Curiosity 92
6. The Law of Listening 112
7. The Law of Similarity 130
8. The Law of Mood Memory 145
PART C. After the Conversation: Build Relationships
9. The Law of Familiarity 166
10. The Law of Giving 184
11. The Law of Patience 201
Conclusion: Putting the Book into Action 214
Notes 217
Index 219

MICHELLE TILLIS LEDERMAN is founder and CEO of Executive Essentials, which provides customized communication and leadership programs. She is also an adjunct professor at NYU Stern School of Business and a faculty member of the American Management Association. She specializes in enhancing interpersonal communications and has delivered seminars internationally for corporations, universities, and nonprofit organizations including JPMorgan Chase, Morgan Stanley, Deutsche Bank, Columbia Business School, and The Museum of Modern Art.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia