Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Why Are So Many Students of Color in Special Education?: Understanding Race and Disability in Schools » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2671187]
•
Literatura piękna
[1632828]
więcej...
•
Turystyka
[64808]
•
Informatyka
[142531]
•
Komiksy
[32618]
•
Encyklopedie
[21639]
•
Dziecięca
[520689]
•
Hobby
[110162]
•
AudioBooki
[2156]
•
Literatura faktu
[198769]
•
Muzyka CD
[707]
•
Słowniki
[2799]
•
Inne
[406191]
•
Kalendarze
[2017]
•
Podręczniki
[166535]
•
Poradniki
[411695]
•
Religia
[456313]
•
Czasopisma
[424]
•
Sport
[59852]
•
Sztuka
[228027]
•
CD, DVD, Video
[4024]
•
Technologie
[204808]
•
Zdrowie
[89035]
•
Książkowe Klimaty
[126]
•
Zabawki
[3383]
•
Puzzle, gry
[3415]
•
Literatura w języku ukraińskim
[271]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10676]
Kategorie szczegółowe BISAC
Why Are So Many Students of Color in Special Education?: Understanding Race and Disability in Schools
ISBN-13
: 9780807767320 / Angielski / Miękka / 2022
Beth Harry
;
Janette Klingner
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Why Are So Many Students of Color in Special Education?: Understanding Race and Disability in Schools
ISBN-13
: 9780807767320 / Angielski / Miękka / 2022
Beth Harry
;
Janette Klingner
cena
176,40
zł
(netto: 168,00 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 175,06 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 18-20 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Special Education - General
Education
>
Multicultural Education
Social Science
>
People with Disabilities
Wydawca:
Teachers College Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807767320
Rok wydania:
2022
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Contents
Foreword to the Third Edition
Alfredo J. Artiles
ix
Acknowledgments xi
1. Introduction 1
2. Overview: Racial/Ethnic Disproportionality in Special Education 39
3. School Structure: Institutional Bias and Individual Agency 58
4. Cultural Consonance, Dissonance, and the Nuances of Racism 74
5. In the Classroom: Opportunity to Learn 90
6. The Construction of Family Identity: Stereotypes and Cultural Capital 103
7. At the Conference Table: The Discourse of Identity Construction 122
8. Bilingual Issues and the Referral Process 143
9. Constructing Intellectual Disability: Cracks and Redundancies 153
10. Constructing Learning Disabilities: Redundancies and Discrepancies 161
11. Constructing Emotional/Behavior Disorders: From Troubling to Troubled Behavior 174
12. Into Special Education: Exile or Solution? 186
13. Conclusions and Recommendations 199
Epilogue. Research Methods: Who Are We, and How Did We Do This Research? 213
References 236
Index 252
About the Authors 259
Udostępnij
Czytaj nas na: