Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Reckoning with Racism in Family-School Partnerships: Centering Black Parents' School Engagement » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2683942]
•
Literatura piękna
[1633963]
więcej...
•
Turystyka
[63606]
•
Informatyka
[142538]
•
Komiksy
[32051]
•
Encyklopedie
[21625]
•
Dziecięca
[513474]
•
Hobby
[108575]
•
AudioBooki
[2047]
•
Literatura faktu
[198581]
•
Muzyka CD
[672]
•
Słowniki
[2768]
•
Inne
[404142]
•
Kalendarze
[1848]
•
Podręczniki
[165261]
•
Poradniki
[410274]
•
Religia
[456028]
•
Czasopisma
[396]
•
Sport
[59722]
•
Sztuka
[227679]
•
CD, DVD, Video
[3891]
•
Technologie
[205420]
•
Zdrowie
[89042]
•
Książkowe Klimaty
[125]
•
Zabawki
[2960]
•
Puzzle, gry
[3429]
•
Literatura w języku ukraińskim
[263]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10025]
Kategorie szczegółowe BISAC
Reckoning with Racism in Family-School Partnerships: Centering Black Parents' School Engagement
ISBN-13
: 9780807767245 / Angielski / Miękka / 2022
Jennifer L. McCarthy Foubert
;
James a. Banks
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Reckoning with Racism in Family-School Partnerships: Centering Black Parents' School Engagement
ISBN-13
: 9780807767245 / Angielski / Miękka / 2022
Jennifer L. McCarthy Foubert
;
James a. Banks
cena
213,11
zł
(netto: 202,96 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 200,73 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 13-18 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Parent Participation
Education
>
Multicultural Education
Social Science
>
Black Studies (Global)
Wydawca:
Teachers' College Press
Seria wydawnicza:
Multicultural Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807767245
Rok wydania:
2022
Numer serii:
000081094
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Contents
Series Foreword
James A. Banks
ix
Preface
xv
Acknowledgments
xix
1. The Racial Reality of Schools for Black Families
1
"The Most Livable City" . . . For Whites Only 2
The Parent Participants 3
Black Lives Matter: The 2014–15 School Year Context 4
Critical Race Theory 7
A More Liberatory Future With CRT 12
2. Racial Realist Parent Engagement
13
"Damned If You Do, Damned If You Don't, Apparently" 14
Parents' Approaches to Teaching Children About Anti-Black Racism 20
Racial Realist Parent Engagement as a Framework for School Partnerships With Black Families 26
3. Resisting Individualism and Engaging for the Collective
29
In Everyday School Involvement 30
When Choosing Schools and Extracurriculars 33
In the Community 35
In Parent Groups 37
Engaging for Collective Educational Justice 38
4. The Persistence of White Supremacy in Shared School Governance
40
Restrictive, Still-Restrictive, and Expansive Visions of Equality 42
Parent Teacher Organizations 44
African American Empowering Parent Groups 48
The African American Parent Council 52
BOSD's Still-Restrictive Visions of Equality 53
5. Five Years Later: The Ongoing Salience of Racial Realist Parent Engagement
55
The New Sociopolitical Context of 2019 56
Persistence of Racial Realist Parent Engagement Across Time and Space 57
Strategically Stepping Away From Shared School Governance 62
Calling on Educators to Join Black Families in Resisting 63
6. In Conclusion: Mapping More Liberatory Family–School Partnerships
64
Untethering Education Quality From Individual Parents' Engagement 65
Reorienting Toward Collective Educational Justice 67
Expansive Equality in Shared School Governance 69
Conclusion 72
Appendix: Study Methodology
73
Recruiting Participants 74
Participant Demographics 74
Data Collection 75
Data Analysis 77
Humanizing Research 77
Notes
79
References
81
Index
85
About the Author
89
Udostępnij
Czytaj nas na: