Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Bringing the Neuroscience of Learning to Online Teaching: An Educator's Handbook » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2678508]
•
Literatura piękna
[1635285]
więcej...
•
Turystyka
[64041]
•
Informatyka
[142605]
•
Komiksy
[32622]
•
Encyklopedie
[21611]
•
Dziecięca
[515985]
•
Hobby
[108831]
•
AudioBooki
[2077]
•
Literatura faktu
[198745]
•
Muzyka CD
[655]
•
Słowniki
[2748]
•
Inne
[405763]
•
Kalendarze
[1920]
•
Podręczniki
[165164]
•
Poradniki
[410648]
•
Religia
[455855]
•
Czasopisma
[400]
•
Sport
[59759]
•
Sztuka
[227679]
•
CD, DVD, Video
[3917]
•
Technologie
[205170]
•
Zdrowie
[88650]
•
Książkowe Klimaty
[126]
•
Zabawki
[3088]
•
Puzzle, gry
[3369]
•
Literatura w języku ukraińskim
[266]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10257]
Kategorie szczegółowe BISAC
Bringing the Neuroscience of Learning to Online Teaching: An Educator's Handbook
ISBN-13
: 9780807765524 / Angielski / Miękka / 2021
Tracey Tokuhama-Espinosa
;
Michael Fullan
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Bringing the Neuroscience of Learning to Online Teaching: An Educator's Handbook
ISBN-13
: 9780807765524 / Angielski / Miękka / 2021
Tracey Tokuhama-Espinosa
;
Michael Fullan
cena
160,42
zł
(netto: 152,78 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 158,59 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Distance, Open & Online Education
Education
>
Computers & Technology
Education
>
Teaching - Methods & Strategies
Wydawca:
Teachers College Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807765524
Rok wydania:
2021
Waga:
0.29 kg
Wymiary:
21.08 x 27.43 x 1.02
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane
Contents (Tentative)
Foreword
Preface
Who Should Read This Book
How to Use This Book
Acknowledgments
Introduction
The Move
Never a Better Time to Be An Educator
Technology and Mind, Brain, and Education
1. Teaching Online Using Mind, Brain, and Education Science
The New First Steps in Teachers’ Professional Development
Online Design Using Mind, Brain, and Education Teaching
Conditions and Pedagogies for Great Learning
2. Connecting Online and Face-to-Face Learning Goals to Neuroscience
Mastery Learning
Deeper Learning
Metacognitive Awareness
Growth Mindsets
Dare To Err
Optimal Performance
Relevant Curriculum
Differentiation and Student Autonomy
Social Contagion
Strong Learning Community
Personalization
Communication
3. The Plan: Choices, the Brain, and Backwards Design
Worked Examples
Understanding By Design
Activities and Resources
An All-You-Can-Eat Buffet of Digital Technology: Choose Wisely
4. Time: Synchronous and Asynchronous Possibilities
Time for School: The Academic Calendar
Time for Learning: Synchronous vs. Asynchronous Activities
Time for Asynchronous and Synchronous Learning
Time for Communication
Time for Evaluation
5. Instructional Design: Twelve Steps to a Great Online Course
Guidelines from State, National and International Standards
The 12-Step Process
Pros and Cons of this Instructional Design
6. The Celebration: Enjoy Our New Online Home
There’s Never Been a Better Time to Be An Educator
References
Index
About the Author
Udostępnij
Czytaj nas na: