Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Teaching History for Justice: Centering Activism in Students' Study of the Past » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2678374]
•
Literatura piękna
[1638312]
więcej...
•
Turystyka
[64597]
•
Informatyka
[142634]
•
Komiksy
[32585]
•
Encyklopedie
[21653]
•
Dziecięca
[518595]
•
Hobby
[110105]
•
AudioBooki
[2116]
•
Literatura faktu
[199069]
•
Muzyka CD
[676]
•
Słowniki
[2780]
•
Inne
[405866]
•
Kalendarze
[1944]
•
Podręczniki
[166607]
•
Poradniki
[411831]
•
Religia
[456661]
•
Czasopisma
[407]
•
Sport
[59840]
•
Sztuka
[228279]
•
CD, DVD, Video
[3966]
•
Technologie
[205064]
•
Zdrowie
[88735]
•
Książkowe Klimaty
[126]
•
Zabawki
[3164]
•
Puzzle, gry
[3428]
•
Literatura w języku ukraińskim
[271]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10333]
Kategorie szczegółowe BISAC
Teaching History for Justice: Centering Activism in Students' Study of the Past
ISBN-13
: 9780807764749 / Angielski / Miękka / 2020 / 166 str.
Christopher C. Martell
;
Kaylene M. Stevens
;
Wayne Journell
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Teaching History for Justice: Centering Activism in Students' Study of the Past
ISBN-13
: 9780807764749 / Angielski / Miękka / 2020 / 166 str.
Christopher C. Martell
;
Kaylene M. Stevens
;
Wayne Journell
cena
159,51
zł
(netto: 151,91 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 158,59 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Teaching - Subjects - Social Science
Education
>
Multicultural Education
History
>
Social History
Wydawca:
Teachers College Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807764749
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
166
Waga:
0.24 kg
Wymiary:
22.61 x 15.24 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Contents (Tentative)
1. Centering Justice in Students’ Study of the Past 1
Why Do We Need to Teach History for Justice? 2
Where Does Teaching History for Justice Originate? 8
How Do We Teach History for Justice? 11
Conclusion 15
2. Thinking Like an Activist 16
Approaches to History Education 19
Types of Thinking in History 20
Using Activist Theories to Understand History 24
Thinking Like an Activist Classroom Tool 30
3. Social Inquiry 32
Making Inquiries Social 33
Inquiries Through a Historical Thinking Lens 34
Inquiries Through a Democratic Citizenship Lens 35
Inquiries Through a Justice Lens 35
4. Critical Multiculturalism 41
with Taylor Collins, Framingham Public Schools 41
Making the Curriculum Multicultural and Critical 43
Critical Multiculturalism in Action 50
5. Transformative Democratic Citizenship 56
Studying a Political, but Nonpartisan, History 59
Studying a Political History That is Democratic and Multicultural 62
Transformative Democratic Citizenship in Action 67
6. U.S. History at the High School Level: Ms. María Lopez 73
History for Justice in the U.S. History Classroom 74
Ms. María Lopez’s High School U.S. History Classroom 75
7. World History at the High School Level: Mr. Tom Kulig 90
with Maria R. Sequenzia, Framingham Public Schools 90
History for Justice in the World History Classroom 91
Mr. Tom Kulig’s High School World History Classroom 93
8. Ancient World History at the Middle Level: Ms. Joyce Smith 105
with Neema Avashia, Boston Public Schools 105
History for Justice in the Ancient History Classroom 107
Ms. Joyce Smith’s Middle School Ancient History Classroom 108
9. State and Local History at the Elementary Level: Mr. Frank Hashimoto 120
with Jennifer R. Bryson, Boston University 120
History for Justice in the State and Local History Classroom 122
Mr. Hashimoto’s Elementary School State and Local History Classroom 124
10. Overcoming Barriers 132
Overcoming the Barriers to History for Justice 133
Conclusion 140
References 141
About the Authors and Contributors 159
Index 161
Udostępnij
Czytaj nas na: