Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Cybersafe Young Children: Teaching Internet Safety and Responsibility, K-3 » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2949965]
•
Literatura piękna
[1857847]
więcej...
•
Turystyka
[70818]
•
Informatyka
[151303]
•
Komiksy
[35733]
•
Encyklopedie
[23180]
•
Dziecięca
[617748]
•
Hobby
[139972]
•
AudioBooki
[1650]
•
Literatura faktu
[228361]
•
Muzyka CD
[398]
•
Słowniki
[2862]
•
Inne
[444732]
•
Kalendarze
[1620]
•
Podręczniki
[167233]
•
Poradniki
[482388]
•
Religia
[509867]
•
Czasopisma
[533]
•
Sport
[61361]
•
Sztuka
[243125]
•
CD, DVD, Video
[3451]
•
Technologie
[219309]
•
Zdrowie
[101347]
•
Książkowe Klimaty
[123]
•
Zabawki
[2362]
•
Puzzle, gry
[3791]
•
Literatura w języku ukraińskim
[253]
•
Art. papiernicze i szkolne
[7933]
Kategorie szczegółowe BISAC
Cybersafe Young Children: Teaching Internet Safety and Responsibility, K-3
ISBN-13
: 9780807763742 / Angielski / Miękka / 2020 / 110 str.
Barbara Sprung
;
Merle Froschl
;
Nancy Gropper
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Cybersafe Young Children: Teaching Internet Safety and Responsibility, K-3
ISBN-13
: 9780807763742 / Angielski / Miękka / 2020 / 110 str.
Barbara Sprung
;
Merle Froschl
;
Nancy Gropper
cena
121,64
(netto: 115,85 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 115,83
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Schools - Levels - Early Childhood (Incl. Preschool & Kindergarten
Computers
>
Computer Literacy
Education
>
Computers & Technology
Wydawca:
Teachers College Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807763742
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
110
Waga:
0.18 kg
Wymiary:
22.86 x 15.49 x 0.51
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Komentarz
Bibliografia
Glosariusz/słownik
Contents
Foreword Michelle Ciulla Lipkin ix
Acknowledgments xi
Preface xiii
Purpose xiii
Background xiii
Technology and Young Children xiv
What You Will Find in This Book xv
Introduction 1
The Case for Starting Early 2
A Focus on Development and Experiential Learning in Grades K–3 4
Part I: Premise
1. What the Research Tells Us: Preteens and Teenagers in the Digital Age 9
Gender Concerns 10
Cyberbullying, Self-Harm, and Suicide 12
Summary 13
2. Digital Citizenship and Cybersafety: A Priority Early Education Concern 15
Summary 19
3. Cyberbullying Bystanders: Active and Passive Responses 21
Summary 23
4. Preventing Cyberbullying: A Social–Emotional Perspective 25
Social–Emotional Profile of Children in K–3 26
Early Childhood Practice in Support of Social–Emotional Development 27
The Social–Emotional Risks If Cyberbullying Is Not Addressed 28
Summary 28
Recommended Readings 29
Part II: Practice
5. Implications for Teacher Education 33
Familiarity with Federal and State Mandates 33
Incorporating the Issue of Cyberbullying into Education Course Content 34
6. Message for Teachers and Administrators 37
Summary 40
7. A Curriculum Map for Good Digital Citizenship 41
Gathering Information at the Beginning of the School Year 43
Establish Classroom Rules 44
Conduct Activities to Provide or Refresh Shared Language About Face-to-Face Teasing and Bullying 45
Conduct Classroom Discussions About Digital Technology and Social Media 45
Establish Classroom Rules and Provide Direct Experiences About the Meaning of Good Digital Citizenship 46
Part III: Classroom Activities
Introduction to Activities 49
Activity #1: Discovering What We Know 51
Activity #2: Creating Rules for Good Digital Citizenship 53
Activity #3: Word Webs and Charts: Building Vocabulary for Digital Citizenship 56
Activity #4: Doing the Right Thing: A Form of Courage 59
Activity #5: What Does Permanent Mean? A Word Experiment 63
Activity #6: Understanding Privacy: An Important Concept for Online Activities 65
Activity #7: Building Good Digital Citizenship 68
Activity #8: Working with Partners 70
Part IV: Resources
Picture Books About Face-to-Face Teasing and Bullying 75
Children’s Books About Online Safety and Cyberbullying Prevention 79
Organizational Resources 81
Appendix A: School Statement 87
Appendix B: Letter from Computer Teacher 91
Appendix C: Parent Letter and Questionnaire 93
Appendix D: Glossary 95
References 97
Index 101
About the Authors 108
Froschl, Merle
Merle Froschl is Co-Director of the Educational Eq...
więcej >
Udostępnij
Czytaj nas na: