Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
The Vulnerable Heart of Literacy: Centering Trauma as Powerful Pedagogy » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2950560]
•
Literatura piękna
[1849509]
więcej...
•
Turystyka
[71097]
•
Informatyka
[151150]
•
Komiksy
[35848]
•
Encyklopedie
[23178]
•
Dziecięca
[617388]
•
Hobby
[139064]
•
AudioBooki
[1657]
•
Literatura faktu
[228597]
•
Muzyka CD
[383]
•
Słowniki
[2855]
•
Inne
[445295]
•
Kalendarze
[1464]
•
Podręczniki
[167547]
•
Poradniki
[480102]
•
Religia
[510749]
•
Czasopisma
[516]
•
Sport
[61293]
•
Sztuka
[243352]
•
CD, DVD, Video
[3414]
•
Technologie
[219456]
•
Zdrowie
[101002]
•
Książkowe Klimaty
[124]
•
Zabawki
[2311]
•
Puzzle, gry
[3459]
•
Literatura w języku ukraińskim
[254]
•
Art. papiernicze i szkolne
[8079]
Kategorie szczegółowe BISAC
The Vulnerable Heart of Literacy: Centering Trauma as Powerful Pedagogy
ISBN-13
: 9780807763131 / Angielski / Twarda / 2019
Elizabeth Dutro
;
Gerald Campano
;
Megan Ollett
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
The Vulnerable Heart of Literacy: Centering Trauma as Powerful Pedagogy
ISBN-13
: 9780807763131 / Angielski / Twarda / 2019
Elizabeth Dutro
;
Gerald Campano
;
Megan Ollett
cena
388,63
(netto: 370,12 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 386,23
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Teaching - Subjects - Language Arts
Language Arts & Disciplines
>
Writing - General
Education
>
Schools - Levels - Elementary
Wydawca:
Teachers College Press
Seria wydawnicza:
Language and Literacy
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807763131
Rok wydania:
2019
Numer serii:
000257171
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
23.11 x 15.75 x 1.27
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Contents
Foreword Gerald Campano vii
Acknowledgments ix
1. What Does Trauma Mean for Literacy Classrooms? 1
What Is Trauma? 4
Classrooms as Sites of Testimony and Witness to Trauma 6
Contexts and Ideas We’ll Explore 11
2. Pedagogies of Testimony and Critical Witness in the Literacy Classroom 15
Navigating Approaches to Trauma in Education 17
Tenets of Pedagogies of Testimony and Critical Witness 22
Enacting Testimony and Critical Witness 37
Finding Your Pedagogical Metaphor 40
3. Pedagogies of Testimony and Critical Witness in Practice 43
Integrating Testimony and Witness into Literacy Instruction 47
The Lemonade Club Unit 50
Children’s Stories 52
Reflections on the Lemonade Club Unit 55
4. Testimony and Critical Witness to Trauma Across Genres 57
Genre Study and Testimony to Trauma 59
Poetry 60
Letters 67
Informational Genres 71
Narrative Genres 78
Reflections on Genre and Children’s Traumas 84
5. Tracing Children’s Testimonies to Trauma Across the School Year 87
Children Weaving Testimony into Literacies Over Time 89
Classrooms as Sites of Swirled Stories 95
Reflections on Tracing Testimony and Witness Across Time 99
6. Conclusion 103/li>
Living the Tenets of Testimony and Critical Witness 105
Teachers’ Well-Being in the Midst of Commitment 109
Seeking Connection and Collaboration 110
Embracing Process in Centering Trauma as Powerful Pedagogy 111
A Coda—and Final Suggestion for Reflection, Discussion, and Practice 113
Afterword Megan Ollett 115
References 117
Index 123
About the Author 131
Udostępnij
Czytaj nas na: