Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Community-Based Art Education Across the Lifespan: Finding Common Ground » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2946600]
•
Literatura piękna
[1856966]
więcej...
•
Turystyka
[72221]
•
Informatyka
[151456]
•
Komiksy
[35826]
•
Encyklopedie
[23190]
•
Dziecięca
[619653]
•
Hobby
[140543]
•
AudioBooki
[1577]
•
Literatura faktu
[228355]
•
Muzyka CD
[410]
•
Słowniki
[2874]
•
Inne
[445822]
•
Kalendarze
[1744]
•
Podręczniki
[167141]
•
Poradniki
[482898]
•
Religia
[510455]
•
Czasopisma
[526]
•
Sport
[61590]
•
Sztuka
[243598]
•
CD, DVD, Video
[3423]
•
Technologie
[219201]
•
Zdrowie
[101638]
•
Książkowe Klimaty
[124]
•
Zabawki
[2473]
•
Puzzle, gry
[3898]
•
Literatura w języku ukraińskim
[254]
•
Art. papiernicze i szkolne
[8170]
Kategorie szczegółowe BISAC
Community-Based Art Education Across the Lifespan: Finding Common Ground
ISBN-13
: 9780807761892 / Angielski / Twarda / 2019
Pamela Harris Lawton
;
Margaret A. Walker
;
Melissa Green
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Community-Based Art Education Across the Lifespan: Finding Common Ground
ISBN-13
: 9780807761892 / Angielski / Twarda / 2019
Pamela Harris Lawton
;
Margaret A. Walker
;
Melissa Green
cena
399,98
zł
(netto: 380,93 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 381,40 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Teaching - Subjects - Arts & Humanities
Art
>
Study & Teaching
Art
>
Graffiti & Street Art
Wydawca:
Teachers College Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807761892
Rok wydania:
2019
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
23.11 x 16.0 x 1.52
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane
Contents
Foreword Olivia Gude xi
Acknowledgments xiii
Introduction 1
What Is CBAE and Why Should We Get Involved? 2
A Brief History of Community-Based (Visual) Art Education 3
Summing Up, Looking Ahead 6
Part I: Planning CBAE Projects
1. Definitions, Frameworks, and Developmental Theories 9
Terms and Definitions 9
E.R.E.C.T.: Constructing a CBAE Conceptual Framework 11
CBAE and Psychosocial, Cognitive, and Artistic Development 12
CBAE and Creativity 21
Summing Up, Looking Ahead 25
2. CBAE, Educational Theories, and Research 26
Situated Learning and Legitimate Peripheral Participation 26
Experiential Learning 27
Transformative Learning 27
CBAE as Engaged Pedagogy/Andragogy 30
CBAE Research Paradigms 30
Summing Up, Looking Ahead 38
3. Getting Started: Locating Stakeholders and Communities 40
Why Community-Based? 40
Navigating Privilege 44
Getting Started 46
Summing Up, Looking Ahead 54
4. Planning the Project: Setting Goals and Learning Outcomes 56
Working Within Time Constraints 57
Developing a Budget 59
Setting Goals and Learning Outcomes: Scope and Sequence 59
Summing Up, Looking Ahead 65
Part II: Implementing, Celebrating, and Evaluating CBAE Projects
5. Challenges and Opportunities: Fostering Transformative Experiences 69
Examples of Opportunities and Challenges in CBAE Projects 70
Mutual Growth for Community Participants, Artist-Educators, and the Larger Society 77
Partnership Challenges and Opportunities 79
Summing Up, Looking Ahead 85
6. Share/Publish/Exhibit/Celebrate: Generating Community and Developing Leaders 86
Planning Celebratory Events 86
Summing Up, Looking Ahead 89
7. Assessment and Evaluation: Learning Outcomes and Enduring Understandings 92
Assessment 92
Evaluating the Collaboration 98
Summing Up, Looking Ahead 99
Conclusion 102
Appendix A: Community Asset Map Template 105
Appendix B: Age-Integrated Curriculum Plan Template 106
Appendix C: Sample Age-Integrated Curriculum Plan for
Carving Out Freedom
108
Appendix D: Online Resources 110
Appendix E: CBAE Secondary Unit Plan by Samantha Strathearn 113
Appendix F: CBAE Elementary Unit Plan by Adjoa Burrowes 140
Appendix G: CBAE Proposal by Erin McArdle 158
Appendix H: CBAE Proposal by Buffy Kirby 168
References 171
Index 179
About the Authors 191
Udostępnij
Czytaj nas na: