Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Amplifying the Curriculum: Designing Quality Learning Opportunities for English Learners » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2692366]
•
Literatura piękna
[1640460]
więcej...
•
Turystyka
[61874]
•
Informatyka
[141681]
•
Komiksy
[32001]
•
Encyklopedie
[21632]
•
Dziecięca
[512964]
•
Hobby
[106747]
•
AudioBooki
[1972]
•
Literatura faktu
[199610]
•
Muzyka CD
[449]
•
Słowniki
[2692]
•
Inne
[407049]
•
Kalendarze
[1350]
•
Podręczniki
[161483]
•
Poradniki
[408221]
•
Religia
[455343]
•
Czasopisma
[420]
•
Sport
[59293]
•
Sztuka
[223844]
•
CD, DVD, Video
[3716]
•
Technologie
[206139]
•
Zdrowie
[88029]
•
Książkowe Klimaty
[118]
•
Zabawki
[2574]
•
Puzzle, gry
[3157]
•
Literatura w języku ukraińskim
[262]
•
Art. papiernicze i szkolne
[9771]
Kategorie szczegółowe BISAC
Amplifying the Curriculum: Designing Quality Learning Opportunities for English Learners
ISBN-13
: 9780807761199 / Angielski / Miękka / 2019 / 241 str.
Aida Walqui
;
Wested
;
George C. Bunch
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Amplifying the Curriculum: Designing Quality Learning Opportunities for English Learners
ISBN-13
: 9780807761199 / Angielski / Miękka / 2019 / 241 str.
Aida Walqui
;
Wested
;
George C. Bunch
cena
204,51
zł
(netto: 194,77 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 189,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 13-18 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Bilingual Education
Education
>
Teaching - Subjects - Language Arts
Education
>
Multicultural Education
Wydawca:
Teachers College Press
Seria wydawnicza:
Language and Literacy
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807761199
Rok wydania:
2019
Numer serii:
000257171
Ilość stron:
241
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
22.61 x 15.49 x 2.29
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane
Contents
Preface ix
Acknowledgments xiii
1. Educating English Learners in the 21st Century 1 George C. Bunch and Aída Walqui
2. What Is Quality Learning for English Learners? 21
Aída Walqui and George C. Bunch
3. Designing the Amplified Lesson 43
Aída Walqui
4. Shakespeare’s
Macbeth
: Making Powerful Texts Accessible and Engaging to English Learners 71
Mary Schmida
5. Investigating Disease Transmission: Engaging English Learners in a Phenomenon-Based Science Lesson 93
Tomás Galguera, Catherine Lemmi, and Paolo C. Martin
6. Making Slope a Less Slippery Concept for English Learners: Redesigning Mathematics Instruction with Rich Interactions 115
Leslie Hamburger and Haiwen Chu
7. Mapping a Changing World View: Designing Learning Experiences for English Learners in Social Studies 139
Nicholas Catechis and Pía Castilleja
8. What Makes Me Who I Am?: Engaging Beginning-Level English Learners in Quality Learning 165
Lee Hartman and Elsa Billings
9. Where the Rubber Meets the Road: What Teachers and Students Report When Implementing High- Quality Learning Designs for English Learners 187
George C. Bunch, Heather Schlaman, and Sara Rutherford-Quach
10. Developing Teacher Expertise to Design Amplified Learning Opportunities for English Learners 207
Aída Walqui and George C. Bunch
About the Editors and Contributors 227
Index 231
Udostępnij
Czytaj nas na: